Gå til innhold

svett, sol og data

Anbefalte innlegg

F*aen, det er for varmt, for fuktig og for jævlig!!

Åssn har Dere andre freaks det i denne varmen? sier dataen takk for seg, maser morra di om at du må komme deg ut i fin været, svett i..??

Dette er rett og slett en feelgood post, som sannsynligvis skyldes solstikk siden jeg vanligvis er en apatisk, asosial arbeidsledig freak med utelukkende negative tanker :grin:

GOD SOMMER, NORGE!

Videoannonse
Annonse

hehe :grin:

Fatter ikke at det kan være SÅ varmt da...bor i nord-norge og har 30 C i skyggen....om ettermiddagen...puh..sigh

Prosessoren holder vanligvis 42 C. men ligger rund 55+ i dette været. Familien maser om fisketur, dra hit, dra dit nag, nag nag og atter nag...herre..HVA SKAL MAN GJØRE?? jo, flytte fra familien til å begynne med...noe jeg gjør på lørdag :grin:

have fun in the sun....sure

Har bygget et aircond. anlegg her, så nå er det 21 grader inne på rommet :smile: Eneste ulempen er at det bråker noe sinnsykt, så kjører den bare når det er j**** varmt :smile: Tenkte å bruke 6 stk 156W peltierelementer og vannkjøling på den varme siden til en radiator utenfor vinduet til luftkond. men det blir for dyrt i øyeblikket, da jeg heller ikke er sikker på om effekten fra de elementene er tilfredstillende... :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...