t0rnado Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 jeg er ikke heilt sikker kor jeg skal legge denne men fins der noe jeg kan skrive i consolen for å få mindre ping..???
Sir_cruz Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 (endret) cl_updaterate ....... tror du sitter bak en firewall jeg da menne edit: det er faktisk feil post vis ikke det er CS på xbox Edit2: Ossen internett linje har du ? med modem vill det ikke funke bra uansett men det funker greit med ISDN x1 bedre med ISDN x2 og best med xDSL selvfølgelig Endret 22. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800
kukk Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 (endret) jeg er ikke heilt sikker kor jeg skal legge denne men fins der noe jeg kan skrive i consolen for å få mindre ping..??? skjønte ikke spørsmålet helt, men cl_updaterate 80-101 cl_cmdrate 80-101 fps_max 101 rate 20000-25000 er en grei config... kanskje det hjelper... Linja har alt å si for pingen... Dårlig linje = høy ping Har du prøvd å logge på Steam (IKKE gå inn på cs), gå på settings, internet og der stille linja di... <---- dette pleier å være feilen... EDIT: rate Endret 22. desember 2004 av kukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå