Gå til innhold

Adde bot'er til dedicated server?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk opp dedicated serveren nå, men en stund til kompisa kommer hjem...

Jeg har jo installert Z-bots å det funker som faen på create game, men på dedicated serveren får jeg det ikke til... Jeg går inn på serveren, trykker på "H", hjelpemeny kommer opp, jeg trykker "add bot", men ingenting skjer....

Går ikke dette eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Botene dine ligger antakelig kun i \Counter-Strike\cstrike\.

Legg til botene i \Dedicated Server\cstrike\, og prøv igjen.

Dessuten tviler jeg på at du faktisk kan bruke In-Game-menyen til å legge til boter. Du må vel skrive "rcon bot_add" i konsollen.

Lykke til.

Skrevet
Botene dine ligger antakelig kun i \Counter-Strike\cstrike\.

Legg til botene i \Dedicated Server\cstrike\, og prøv igjen.

Dessuten tviler jeg på at du faktisk kan bruke In-Game-menyen til å legge til boter. Du må vel skrive "rcon bot_add" i konsollen.

Lykke til.

Har lagt bot'ene inn i Dedicated server\cstrike, men det funker fortsatt ikke...

skriver bot_add_t f.eks. (som det står i readme'en at jeg skal gjøre for å legge til en terrorist) å da får jeg unknown command... har også prøvd å skrive "rocon" foran, selv om jeg ikke har satt RCON password på serveren...

Skrevet
Har du fiksa liblist.gam?

- Edit: Skrivefeil.

Det følte med en liblist.gam, i det som jeg zipper ut fra Z-bot.. så jeg erstatte jo den eksisterende med den, når jeg kopierte over filene til dedicated server\cstrike....

Skrevet

Fikk et nytt problem her nå:

Når jeg adder bot'er på dedicated server, så blir jeg selv kicket fra gamet rett etter at bot'ene har analysert brettet... Det står: "Kicked - Reason: Server shutting down." Men den er fortsatt oppe når jeg kommer ut... så jeg forstår ikke hva som skjer...

Det går fortsatt fint å spille med bot'er, på eget single-game, men ikke på ded. server..

Skrevet

Prøv å bare la botene lage navigeringsfilene i vanlig cs, ikke på dedicated server. Så bare kopierer du .nav filene inn i dedicated server mappa, kanskje det funker :)

Skrevet
Prøv å bare la botene lage navigeringsfilene i vanlig cs, ikke på dedicated server. Så bare kopierer du .nav filene inn i dedicated server mappa, kanskje det funker :)

Nå er ikke jeg kar om å finne disse .nav filene da... har letet gjennom alt vil jeg tro..

Skrevet

Nå er ikke jeg kar om å finne disse .nav filene da... har letet gjennom alt vil jeg tro..

DU kan jo prøve søkemotoren i windows og søk bare på cstrike mappa di etter .nav :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...