Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dataer finner hverandre ikke i Windows netverk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

trenger litt ON-THE-GO hjelp.

Jeg er hos en venn med laptop og vi skal spille. Men først må han få en patch til spillet vi skal spille. Vi har internett, adsl via router.

Jeg trenger raskt å overføre patchen fra meg til han,vi er koblet sammen med switch og alt hardware er ok, jeg har "koblet" oss på samme work group, men når jeg skal finne han eller han meg så finner vi hverandre ikke, får bare feil melding at vi ikke finner target eller at vi ikke har lov fra admin.

Vi har begge windoes XP os SP2

takk

Endret av ~Alex~
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt samme problemet selv , flere ganger. Vi klarer ikke dele filer gjennom windows nettverk , og spill funker bare gjennom ip-connect , dvs at han som skal joine må skrive ip`en til han som er host. (Age of mythology bl.a.).

Vi har også begge hatt sp2 når dette har skjedd.

Prøvd "alt" , restartet , Kjørt nettverksveiviseren mange ganger med forskjellige instillinger...

Hvis noen har noen løsning på disse problemene så hadde det vært konge.

Skrevet (endret)

hehe den kan lage mangen problemer den. Har sotte på mangen lan å ikkje funne folk på medal of honor, så tar eg den av så funker det fett. Men prøv å mekk ip på begge pc ane :-) Har dere IPX?

Endret av londoy
Skrevet

Hvis du hadde søkt på forumet her så hadde du funnet svaret. Jeg har personlig svart på dette MANGE ganger.

Trykk søkeknappen du, så ordner det seg!

*Tronaldo*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...