~Alex~ Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 (endret) trenger litt ON-THE-GO hjelp. Jeg er hos en venn med laptop og vi skal spille. Men først må han få en patch til spillet vi skal spille. Vi har internett, adsl via router. Jeg trenger raskt å overføre patchen fra meg til han,vi er koblet sammen med switch og alt hardware er ok, jeg har "koblet" oss på samme work group, men når jeg skal finne han eller han meg så finner vi hverandre ikke, får bare feil melding at vi ikke finner target eller at vi ikke har lov fra admin. Vi har begge windoes XP os SP2 takk Endret 22. desember 2004 av ~Alex~
~Alex~ Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 har prøvd med og uten brannmur, og routern skal heller ikke stoppe det.
UAM Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Hvis en av maskinene nettopp har blitt føyd til nettverket, har ofte en restart fungert.
~Alex~ Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 har restartet alt. fant nå ut at vi har internett, finnes det noe program for lokal fildeling? har ikke tid til å lage ftp server.
Winydancer Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 IP? prøv med Automatisk... viss ikkje skriv inn en...
~Alex~ Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 jeg har automatisk ip, alt er via router. Det skulle fungere, men datene kalrer ikke å koble til hverandre.
EpziloN Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 jkør 'ipconfig' i "DOS" og sjekk om dere er på samma subnet og alt det der. prøv å ping hverandre. Epz.
~Alex~ Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 alt er riktig der. Der er bare en instiling som hindrer han i å fil dele. Jeg ville tippe barnnmur, men det er det ikke.
~Alex~ Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 nå har jeg kommet litt videre nå er de rikitig arbeids gruppe, men finner hverandre ikke lengre.
frentix Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Har hatt samme problemet selv , flere ganger. Vi klarer ikke dele filer gjennom windows nettverk , og spill funker bare gjennom ip-connect , dvs at han som skal joine må skrive ip`en til han som er host. (Age of mythology bl.a.). Vi har også begge hatt sp2 når dette har skjedd. Prøvd "alt" , restartet , Kjørt nettverksveiviseren mange ganger med forskjellige instillinger... Hvis noen har noen løsning på disse problemene så hadde det vært konge.
~Alex~ Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 K. da gir jeg opp for dagen, tar meg en runde uten patch kommer tilbake om 20min. Tusen takk for all hjelp
Torbjørn Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 enable guets account? høryeklikk my computer -> manage -> accounts
b-real Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 ~Alex~, bruker du SO3 mere som din personlige supportthreads å blir det straff. SO3 er IKKE ment som en support-thread!
~Alex~ Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 enable guets account? høryeklikk my computer -> manage -> accounts Hæ funger fil overføring bedre hvis du setter på gest acc.???
Mongster Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Deaktiver den innebygde firewallen i windows. Etter sp2 stenger den for all lokal fildeling.
Møkkalasset Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 (endret) hehe den kan lage mangen problemer den. Har sotte på mangen lan å ikkje funne folk på medal of honor, så tar eg den av så funker det fett. Men prøv å mekk ip på begge pc ane :-) Har dere IPX? Endret 22. desember 2004 av londoy
~Alex~ Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Vi har prøvd uten firewall, det er ikke problemet.
*Tronaldo* Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Hvis du hadde søkt på forumet her så hadde du funnet svaret. Jeg har personlig svart på dette MANGE ganger. Trykk søkeknappen du, så ordner det seg! *Tronaldo*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå