petterg Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Hva er greieste måten å kopiere et filmklipp fra en DVD? Skal bruke det i en presentasjon, så det er upraktisk å drive å spole. Litt usikker på om jeg skal ha det som en fil på hardisk og spille derfra eller spille av i en dvd spiller. Rettighetene til klippet er klarert, det er bare den tekniske biten som gjenstår. Har tilgang til enormt mange programmer via diverse firma jeg har gjør oppdrag for, men aner ikke hvilke programmer som er egnet til dette formålet.
andm Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Du kan bruke programmer som DVD Shrink, men det kan hende du får litt kvalitetstap. Jeg har personlig aldri prøvd programmet.
petterg Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Verd et forsøk. Trenger ikke kompresjon - klippet er bare et par minutter langt. Flere forslag?
Bulle Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 se tidliger tråd : http://forum.akam.no/index.php?showtopic=227578&hl=
petterg Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Flott! Da har jeg litt å prøve på i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå