.tomf Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Da er julen snart på plass,og hvis det går som det har gjort i mange år vil pengene flomme inn.Da har jeg tenkt på å kjøpe meg et nytt spill(eller flere). Jeg har disse spillene i tankene,men klarer ikke å bestemme meg helt: Burnout 3, ps2 - spilte dette til en kamerat,elsket det!var egentlig på lan til han,men satt mest framfor Xbox'en hans Rome:Total war, pc - tja,hvorfor ikke?ser ganske kult ut,og omtalelsene er gode. SM:Pirates, pc - ser ganske rått ut,har ikke lest så mye om dette spillet da. NFS:Underground 2, pc - Underground var jo ganske rått,hvorfor skulle ikke Underground 2 være det? Er det noen gode spill som jeg ikke vet om,eller glemt? God Jul
slash Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Du må nok vente litt ut på året, men resident evil 4 er i allefall øverst på min "skal-kjøpe" liste.
sixx Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Rome Total war anbefales på det sterkeste Elelrs så kan du jo vente til Rainbow six 4 kommer ut da... blir best!!!!
Kurt P Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Underground (2) er et utrolig simpelt bilspill som prøver å vinne kjøpere ved fin grafikk og "kule" biler.. Spillet er rett og slett møkkete .. En forferdelig kjøreopplevelse..
.tomf Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 (endret) -Hl2-Call of Duty: United Offensive -HL2 har jeg -har ikke CoD,da er det ikke vits å bruke penger på CoD:UO,orker ikke kjøpe begge. edit:ka du tru? Endret 21. desember 2004 av t0mm3n^_
Elendil Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Underground (2) er et utrolig simpelt bilspill som prøver å vinne kjøpere ved fin grafikk og "kule" biler.. Spillet er rett og slett møkkete .. En forferdelig kjøreopplevelse.. Nja. Spillet er veldig populært da.
Elendil Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 -Hl2-Call of Duty: United Offensive -har ikke CoD,da er det ikke vits å bruke penger på CoD:UO,prker ike kjøpe begge. Cod og COd:Uo er to av dei beste ww2 spilla. Eg anbefaler Call OF Duty: United Offensive allikevel om du ikkje har prøvd Call Of Duty.
ttt Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 -har ikke CoD,da er det ikke vits å bruke penger på CoD:UO,orker ikke kjøpe begge. du kan kjøpe ein pakke med begge spela, koster ikkje så mykje.
.tomf Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 Underground (2) er et utrolig simpelt bilspill som prøver å vinne kjøpere ved fin grafikk og "kule" biler.. Spillet er rett og slett møkkete .. En forferdelig kjøreopplevelse.. spilte det litt på en butikk,syntes der var litt kult jeg,prøvde bare dragrace modusen da
.tomf Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Skrevet 21. desember 2004 -Hl2-Call of Duty: United Offensive -har ikke CoD,da er det ikke vits å bruke penger på CoD:UO,prker ike kjøpe begge. Cod og COd:Uo er to av dei beste ww2 spilla. Eg anbefaler Call OF Duty: United Offensive allikevel om du ikkje har prøvd Call Of Duty. har prøvd CoD,er heftig det.
NuckChorris Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Burnout 3, ps2 - spilte dette til en kamerat,elsket det!var egentlig på lan til han,men satt mest framfor Xbox'en hansRome:Total war, pc - tja,hvorfor ikke?ser ganske kult ut,og omtalelsene er gode. SM:Pirates, pc - ser ganske rått ut,har ikke lest så mye om dette spillet da. NFS:Underground 2, pc - Underground var jo ganske rått,hvorfor skulle ikke Underground 2 være det? Av disse ville jeg valgt Rome Total War og Burnout 3..Total War er årets strategispill etter min mening og Burnout 3 sikler jeg over selv..skal kjøpe når jeg har råd
Sigga Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 NFSU2 har jeg selv, og det anbefales på det varmeste.
Mr.Garibaldi Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Storkoser meg for tiden med SM:Pirates! Kan kanskje bli en smule repetivt etterhvert, men hvis du likte originalen... Når det gjelder omtaler, har ign en her... "Pirates! is unlike any other game in the current PC catalog. Unless you hate fun, you'll love it" Ellers kan du finne en lister over (p)reviews her... Og Atari's support har faktisk vært utrolig bra når man kontakter dem direkter
brd Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 anbefaler rome total war det beste strategi spel som er laget på andre plass er wc3. men kjøp rome total war.
.tomf Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 Har tenkt lenge nå, og siden jeg digger strategi spill falt valget på Rome:Total War, dette kjøpes så fort butikkene åpner
albions Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Final Fantasy XII Kommer Final Fantasy XII på pc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå