Gå til innhold

Nokia 6630 og Chess


heier

Anbefalte innlegg

Bestilte meg en 6630 fra mshop i dag. I ettertid tenkte jeg på at jeg kanskje ikke får brukt den i det hele tatt sammen med mitt Chess abonnement (Connect), altså når det gjelder bruk på vanlig GSM nett (har en følelse av at disse telefonene er bundet til Telenor som operatør). Noen som vet hvordan 6630 og Chess funker sammen?? I tillegg så lurer jeg på når/om jeg kan bruke 3G nettet når jeg har Chess??

Jeg har ikke kjøpt telefonen først og fremst på grunn av 3g muligheten, så det er ikke noen krise om ikke det tilbys fra Chess enda, men det hadde jo vært en liten fordel om jeg kunne brukt den i gsm nettet. Håper at dette bare er noe jeg innbiller meg, har ikke lyst til å avbestille 6630'en min :cry:

Endret av heier
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den vil ikke starte opp med ditt chess sim kort. 6630 krever sim kort med lavere bruks spenning, til din info gjelder det samme også for RC-MMC kortene og. Dette sor at mobilen skal bruke minde strøm.

 

Ellers så er det da bare å ta en telefon til Chess får får du svar på når de kommer med sim kort som støtter telefonen og 3G. Sistnevnte er egentlig ikke noe å stå etter.

Lenke til kommentar
Den vil ikke starte opp med ditt chess sim kort. 6630 krever sim kort med lavere bruks spenning, til din info gjelder det samme også for RC-MMC kortene og. Dette sor at mobilen skal bruke minde strøm.

 

Ellers så er det da bare å ta en telefon til Chess får får du svar på når de kommer med sim kort som støtter telefonen og 3G. Sistnevnte er egentlig ikke noe å stå etter.

TULL! :mad:

 

Sitter her med min 6630, med CHESS MOVE abon. og den funker fint!!

Hadde ingen problemer med sim-kortet...

Lenke til kommentar
Sitter her med min 6630, med CHESS MOVE abon. og den funker fint!!

 

Aahh....godt å høre :D . Ringte i tillegg med Chess nå og de sa at de ikke så noen grunn til at det ikke skulle fungere, så da satser jeg på at det går greit. De bekreftet også at 3G kom fra mars.

Lenke til kommentar
Sitter her med min 6630, med CHESS MOVE abon. og den funker fint!!

 

Aahh....godt å høre :D . Ringte i tillegg med Chess nå og de sa at de ikke så noen grunn til at det ikke skulle fungere, så da satser jeg på at det går greit. De bekreftet også at 3G kom fra mars.

:!:

 

Var det ikke bare Netcom som skulle åpne 3G nettet sitt i mars da?

Lenke til kommentar
Den vil ikke starte opp med ditt chess sim kort. 6630 krever sim kort med lavere bruks spenning, til din info gjelder det samme også for RC-MMC kortene og. Dette sor at mobilen skal bruke minde strøm.

 

Ellers så er det da bare å ta en telefon til Chess får får du svar på når de kommer med sim kort som støtter telefonen og 3G. Sistnevnte er egentlig ikke noe å stå etter.

TULL! :mad:

 

Sitter her med min 6630, med CHESS MOVE abon. og den funker fint!!

Hadde ingen problemer med sim-kortet...

Ok! men da har jeg et for gammelt kort for min nekter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...