Gå til innhold

PC til rundt 20000kr - Mitt oppsett, se siste post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det Cool FX skjermkortet er bare alt for dyrt til å kjøpe, nesten 8000kr.

Jepp, skulle du vurdert det der kunne du jo like godt gått for dual pakken og få SLI oppsett med 6800Ultra GS for bare 2.000,- mer ;)

 

EDIT: Kan jo også nevne at mye av det utstyret du "sikler" på her sannsynligvis ikke kommer til landet før du får neste lønn, hvertfall ikke skjermkortet ;)

 

Alle de grafikkortene er jo ubekreftet til uti februar og da kommer de sannsynligvis ikke før til påske :|

 

Så hvis du ikke har en sær måte å få lønn på så skal jo det meste ligge til grunn for den pakken vil jeg tro :p Men men, kan vel være kjekt med mat også :!:

Endret av NeoTech
Lenke til kommentar

Bare tenkte å si at Thermaltake Xaser Tsunami er et godt kabinett, men det skal sies at viftene bråker litt og det kan lønne seg å lage en slags viftestyring (du kommer til å legge merke til det)! Vil også si at hvis du går for NVIDIA-skjermkort, så er disse veldig lange, slik at de kommer i konflikt med harddisk-rakken. Dvs. bare at du vil miste harddiskplasser siden skjermkortet vil komme helt borti harddiskene. Har selv dette kabinettet og et 6800 GT kort på AGP så jeg har fått merke det, men det kan jo hende at PCI-E kortene er litt kortere!!

Lenke til kommentar
Bare tenkte å si at Thermaltake Xaser Tsunami er et godt kabinett, men det skal sies at viftene bråker litt og det kan lønne seg å lage en slags viftestyring (du kommer til å legge merke til det)! Vil også si at hvis du går for NVIDIA-skjermkort, så er disse veldig lange, slik at de kommer i konflikt med harddisk-rakken. Dvs. bare at du vil miste harddiskplasser siden skjermkortet vil komme helt borti harddiskene. Har selv dette kabinettet og et 6800 GT kort på AGP så jeg har fått merke det, men det kan jo hende at PCI-E kortene er litt kortere!!

Skal kjøpe viftestyring i tillegg..

Trur ikke det med skjermkort(ene) å hardiskene blir noe problem.

 

-Punk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...