kick_ass17 Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Forbanne den dritn.. har kjøpt mæ sudden strike II. Spilte litt og så bestemte jeg meg for å kjøre update på maskinen.. hadde direct x 9b fra før så jeg oppgraderte til 9c.. Det skulle jeg aldri ha gjort, for nå funker ikke spillet.. Har nesten ikke fått spilt noe... er det noen som har forslag til løsninger?? PS. Har prøvd systemgjennoppretting
Dahl Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 (endret) Merkelig at spillet ikke fungerer fordi du har oppdatert DirectX, burde jo egentlig vært motsatt... Du kan jo prøve å laste ned en oppdatering til spillet fra produsentens hjemmeside. Edit: The same old skriveleifs... Endret 20. desember 2004 av @kd
Gronz Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Forbanne den dritn.. har kjøpt mæ sudden strike II. Spilte litt og så bestemte jeg meg for å kjøre update på maskinen.. hadde direct x 9b fra før så jeg oppgraderte til 9c.. Det skulle jeg aldri ha gjort, for nå funker ikke spillet.. Har nesten ikke fått spilt noe... er det noen som har forslag til løsninger?? PS. Har prøvd systemgjennoppretting Das Patches: http://www.suddenstrike.de/generated/sust_d_download.html
Dahl Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 (endret) Forbanne den dritn.. har kjøpt mæ sudden strike II. Spilte litt og så bestemte jeg meg for å kjøre update på maskinen.. hadde direct x 9b fra før så jeg oppgraderte til 9c.. Det skulle jeg aldri ha gjort, for nå funker ikke spillet.. Har nesten ikke fått spilt noe... er det noen som har forslag til løsninger?? PS. Har prøvd systemgjennoppretting Das Patches: http://www.suddenstrike.de/generated/sust_d_download.html Der fikk du link og greier jo! Lykke til kick_ass17 (!) Edit: I'm kinda sick of all these skriveleifs... Endret 20. desember 2004 av @kd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå