Idioteque Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Har lite å spille for tiden, og jeg lurer på om det er noen spill jeg bør skaffe meg. Har disse spillene : Battlefield Vietnam Far Cry Rome Total War Half Life 2 ++ Generals + Zero Hour StarCraft Diablo 2 LoD Civilization 3 Og skal kjøpe disse etter julaften (mulig jeg får dem da) : Battle for Middle Earth Sid Meier's Pirates Så, er det noen flere spill som er ute nå som er kule? Og, så lurer jeg på hvilke spill som kommer som jeg bør glede meg til. Har fått med meg : Battlefield 2, GuildWars, Elder Scrolls 4 Oblivion og Splinter Cell 3. MMORPG er uaktuelt, pga. månedsavgift
M@R7!N Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 (endret) Gled deg til Stakler : Shadows of Chernobyl Edit: Og wow : Endret 19. desember 2004 av M@R7!N
Whalecore Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 (endret) Skavvisjå.... Du har det meste da, men jeg kan ambefale Codename Panzers, Warhammer 40k: Dawn of War, Prince of Persia: Warrior Within og Battlefield 1942. Edit: Skriveleif Endret 19. desember 2004 av xantir`
Nstin Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 som nevnt før så burde du så absolutt til World of Warcraft! det er det beste spillet jeg har spilt.
Nolander Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 som nevnt før så burde du så absolutt til World of Warcraft! det er det beste spillet jeg har spilt. Han ba spesifikt om spill uten månedsavgift.
Nstin Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 som nevnt før så burde du så absolutt til World of Warcraft! det er det beste spillet jeg har spilt. Han ba spesifikt om spill uten månedsavgift. betaen har ikke månedsavgift men anarchy online har jo blitt gratis. det er kanskje noe å ta en titt på
DoffenD Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 (endret) Doom 3 Endret 21. desember 2004 av DoffenD
NothgaliC Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 F.E.A.R. (Firs Encounter Assault Recon)
Lord Spliff Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 blablabla..Og, så lurer jeg på hvilke spill som kommer som jeg bør glede meg til. Har fått med meg : Battlefield 2, GuildWars, Elder Scrolls 4 Oblivion og Splinter Cell 3. MMORPG er uaktuelt, pga. månedsavgift Guild Wars er et MMORPG..
H4ngm4N Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Ehh, hadde jeg vært deg hadde jeg hatt mer enn nok med de spillene jeg hadde fra før
sixx Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 battle for middle earth må du skaffe deg... Så må du kjøpe deg Rainbow six 4 når det komemr ut...
Campari Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Stalker, Brothers in Arms og Battlefield 2. Riktignok bare FPS spill, men er visst det eneste jeg har greie på...
NothgaliC Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 blablabla..Og, så lurer jeg på hvilke spill som kommer som jeg bør glede meg til. Har fått med meg : Battlefield 2, GuildWars, Elder Scrolls 4 Oblivion og Splinter Cell 3. MMORPG er uaktuelt, pga. månedsavgift Guild Wars er et MMORPG.. Det er ikke månedsavgift på Guild Wars.
Keylar Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 blablabla..Og, så lurer jeg på hvilke spill som kommer som jeg bør glede meg til. Har fått med meg : Battlefield 2, GuildWars, Elder Scrolls 4 Oblivion og Splinter Cell 3. MMORPG er uaktuelt, pga. månedsavgift Guild Wars er et MMORPG.. Det er ikke månedsavgift på Guild Wars. nei, men guild wars kommer garantert med en drøss tilleggspakker for å "godtgjøre" for tapet av månedsavgifter. så det kommer sikkert til å koste en pen slump uansett i året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå