Gå til innhold

Hvor mange spells har jeg plass til?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
man kan unlearne skills, spells og talents. og du kan ha plass til alle spellsene som man kan få

Du kan ikke "unlearne" skills og spells, nei. Hvorfor skulle du uansett ville det? Det er ingen grense for hvor mange slike du kan lære, du får tilgang til et par nye for hver andre level. Disse må kjøpes, og når du har gjort det har du dem for evig og alltid. Du kan selv velge hvordan du vil plassere ut disse på hurtigknapp-plasser.

Talent points kan man imidlertid nullstille. Dette er hendig om man gjør en feil man vil rette opp. Første nullstilling koster som sagt 1g, men det blir dyrere for hver gang. 1g er ikke spesielt mye penger når du kommer litt opp i gradene.

Når det gjelder Cosmos har Blizzard også sagt at det ikke er sikkert det vil bli godtatt når Euro går live. De har ikke bestemt seg enda. Jeg håper nesten at de forbyr det, og heller tilbyr et oppgradert UI selv. De som bruker Cosmos nå har et klart fortrinn over andre (hurtigere tilgang på ferdigheter etc.), slik bør det ikke være. Det skal ikke være nødvendig for folk å laste ned/installere et 3. parts program for å stille på lik linje med andre.

Skrevet
Når det gjelder Cosmos har Blizzard også sagt at det ikke er sikkert det vil bli godtatt når Euro går live. De har ikke bestemt seg enda. Jeg håper nesten at de forbyr det, og heller tilbyr et oppgradert UI selv. De som bruker Cosmos nå har et klart fortrinn over andre (hurtigere tilgang på ferdigheter etc.), slik bør det ikke være. Det skal ikke være nødvendig for folk å laste ned/installere et 3. parts program for å stille på lik linje med andre.

er egentlig helt enig med deg her, blir for dumt at de som bruker en UI får store fordeler ovenfor andre, men når spillet er som det er i dag, må man bruke UI.

Så som du sa, det hadde vært fint om blizzard la til veldig mange av de tingene som er i cosmos og gjorde det ulovlig å bruke 3. parts programmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...