Gå til innhold

The Sims 2: Cd'en knakk!


Anbefalte innlegg

:cry: Jeg kjøpte The Sims 2 i høst og har hatt mye kjekt med det. Men så brakk cd'en min (disk 1). Jeg mener cdesken til dette spillet er helt ubrukelig, man må jo dra HARDT for å få cd'en ut...eller er det noe jeg ikke har forstått? Uansett: Kan jeg få denne cd'en erstattet av EA? Jeg har tros alt betalt full pris for spillet osv...Er det sannsynlig at jeg får denne erstatningen?

 

Edit: Skirveleifer

Endret av theWWW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan bare laste ned ny cd, det gjorde jeg da CD-romen min spiste opp BFV cd1.

Oppfordring til warez/cracking er ikke lov på forumet...

 

Tviler på at du får en ny en, ettersom det er du som selv ødela spillet... :(

Dette er LOV når du eier spillet viss du ikke deler er sånn jeg har forstått det, og når spillet er i en tilstand så du ikke kan ta backup som er en rettighet så må det da finnes andre metoder. Man tar jo bacup for å hindre at man ødlegger orginalen.

Lenke til kommentar
Du kan bare laste ned ny cd, det gjorde jeg da CD-romen min spiste opp BFV cd1.

Oppfordring til warez/cracking er ikke lov på forumet...

 

Tviler på at du får en ny en, ettersom det er du som selv ødela spillet... :(

Er du moderator... NEI. Hald kjeft og la moderatorene ta seg av slikt, eller bruk raporter funksjonen :nei::p :!:

Lenke til kommentar

Så, så. Ta dere en liten bolle nå. Direkte eller indirekte hinting til piratkopiering er ikke ønsket på forumet.

 

Uansett, det er ikke mye vi på forumet kan hjelpe med. Dette er en sak mellom trådstarter og butikken/EA. Andre alternativer enn å sende inn CD-en, blir diverse snuskete løsninger som vi allerede ser tendenser til, og derfor stenges denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...