Gå til innhold

Nokia 3510i til bestefar?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For all del, IKKE kjøp 3510i. Maken til møkkakvalitet skal du lete lenge etter.

Vi har beregnet feilprosenten ved 3510i'ene som er solgt fra vår butikk (som er jævlig mange telefoner) og dette nærmer seg nå 40%.

Er heller ikke antenneuttak på den.

Om du tenker på Nokia, kan 610i være en mulighet. Det er en av de få populære Nokia-telefonene siden 6310 som har hatt nogenlunde anstendig kvalitet.

Skrevet
Skjønner ikke vitsen med å kjøpe 6610i, hvis han bare skal ringe

Bedre kvalitet. Ellers er 3100 et godt valg. Mye bedre enn 3510i, men samme pris.

T610 fra SE får du billig nå, denne har også antenneuttak.

Skrevet

Enig med '*Dragon*', men jeg ville ha satset på T610

Det er en bra telefon, men den har litt små knapper da ;)

Skrevet

Enig med '*Dragon*', men jeg ville ha satset på T610

Det er en bra telefon, men den har litt små knapper da ;)

hva skal bestefaren min med en t610. han skal bare ringe med den. og trenger en antenneutgang bare. kan godt være en eldgammel mobil fra nokia. Forslag?

Skrevet

Fordelen med ny telefon er reklamasjonsretten, samt at det er gøy med nye ting.

Er ikke fryktelig mange telefoner med antenneutgang lengre og gamle telefoner koster gjerne mer enn de smaker.

Skrevet

Hva med en 6510?

Den har superlevetid!

Storesøstra mi har en sånn og bruker den nesten bare til å ringe med!

Vet ikke om den har sånn antenneutgang, men den er væfall veldig bra..

Dessuten har den infrarød. så den kan kommunisere med gamle pc-er

Har en kompis som har en gammel pc som han overfører bilder til hele tida

Funker med nyere pc-er også da.. Mest bærbare tror jeg..

Skrevet

ingen forstår spørsmålet mitt da :wallbash:

Bestefaren min har nå en n3330 og forstår nesten ikke bæret av den. Han er 94 år gammel. Han forstår seg ikke på en 6510, kamera, Og iallefall ikke datamaskiner. En simpeltlf med antenneutgang. Trenger ikke fargeskjerm eller kamera. (og det med at nymotens mobiler ikke har antenneutgang er feil. Min p900 har det :roll: )

Skrevet

Bestefaren min har nå en n3330 og forstår nesten ikke bæret av den. Han er 94 år gammel. Han forstår seg ikke på en 6510, kamera, Og iallefall ikke datamaskiner. En simpeltlf med antenneutgang. Trenger ikke fargeskjerm eller kamera. (og det med at nymotens mobiler ikke har antenneutgang er feil. Min p900 har det :roll: )

Hvis han ikke forstår 3330 eller 6510 så er nok alt håp ute for ham.

Sett ham ned i godstolen og plasser en Doro Phone Easy i fanget hans, så kan han ta av røret når den hyler.

Skrevet (endret)

Hvis han ikke forstår 3330 eller 6510 så er nok alt håp ute for ham.

Sett ham ned i godstolen og plasser en Doro Phone Easy i fanget hans, så kan han ta av røret når den hyler.

- sensurert -

Endret av levlex
Skrevet (endret)

Unnskyld meg, men jeg bare leser gjennom denne tråden og så finner jeg dette innlegget:

- sensurert -

Jeg har aldri sett på maken. Men men... Skal du ha en enkel telefon så kjøp en 3510 som andre sier her! Eller 2100 ;)

Endret av levlex
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Hvis bestefaren din har 3330 og ikke forstår noe som helst av den, så er vel ikke 3510i noe bedre? Ikke har den vel antenneutgang heller.

Skrevet
endelig gode råd- de andre kverulerte bare :roll:

Er ikke snakk om kverulering.

Du sier jo selv at 3330 er for avansert. Hva er alternativene da?

Og for sånne bemerkninger du kommer med burde du blitt kasta på hue og ræva ut herfra. Sånn oppfører man seg rett og slett ikke.

Skrevet

Ok. Da holder vi språket på et saklig og intelligent nivå. Obskøne ord som henviser til edlere deler av kroppen er med andre ord forbudt! Les retningslinjene folkens.

Btw, hvis fyren faktisk lurer, så kom med saklige svar og tull. Det blir det bare bråk av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...