Ordinær Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Hei Jeg får ikke til den -console greia når du skal jukse. Jeg har prøvd og skrive inn, sette på i Options men det fuker aldri. Kan noen paste inn setningen nøyaktig slik den skal være eller? Tusen takk for hjelp
BareGjest Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Nå tar jeg det bare fra husken.. ..men om jeg husker det rett går du på Steam, games, trykker options på spillet, launch options og skriver deretter "-console" .. deretter er det vel | tasten som fungerer bunder til consollen..? Er du sikker på at | tasten fungerer på tastaturen ditt da? Du kan jo alltids gå innpå config-filen og binde consollen til en annen knapp på følgende måte: bind "Y" "toggle_console" .. tror jeg de var..
Ordinær Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 ehh. Når jeg starter spillet kommer den. Men jeg kan ikke åpne den i spillt med"~" knappen. hva er det? Jeg tror "~"knappen fungerer..
Campari Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 ehh. Når jeg starter spillet kommer den. Men jeg kan ikke åpne den i spillt med"~" knappen. hva er det? Jeg tror "~"knappen fungerer.. Jeg bare byttet på instillingene til Amerikansk tastatur, så funka det fett. Noen som vet hvordan jeg kan spawne ting og tang? Klarer bare å ordne jukeskoder...
Hr. Jenssen Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Vær så snill å fjern CAPS LOCK skrifta fra topic, ellers skal du se at tråden blir stengt ganske så fort...
Jørgen Sørheim Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 [iC' date=18/12/2004 : 03:35] Vær så snill å fjern CAPS LOCK skrifta fra topic, ellers skal du se at tråden blir stengt ganske så fort... For sent.
Anbefalte innlegg