Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvordan fjerne IE 6?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å fjerne IE er IKKE anbefalt. Jeg har prøvd, på flere forskjellige nivå. Sett firefox som standard browser, det holder for de fleste. Uansett, behold IE bare for å få kjørt windows update(med mindre du vet AKKURAT hva du trenger og får lastet ned oppdateringene manuelt).

Lenke til kommentar
Hvor og hvordan kan jeg laste ned oppdateringer uten windows update? Btw hvis du instalerer windows uten IE må du jo brenne opera eller firefox på cd...

Det bør vel holde å sette XP til å se etter oppdateringer automatisk. Da får du alt av sikkerhetsoppdateringer. Kan ikke komme på noen grunn til at det ikke skulle gå bra.... :hmm:

Lenke til kommentar
Bispm til tråden: Firefox funker greit som default browser. Men når jeg bruker msn, og klikker på f.eks "1 ny epost" så åpner explorer seg! Dette er jeg lei av. Hvordan fikser jeg det?

 

Ja, Firefox er default på allt annet. Ikke et ikon av IE6 å spore engang :p

Samme problem. Noen som vet hvordan man får til at firefox åpner alle linker osv?

Lenke til kommentar
Bispm til tråden: Firefox funker greit som default browser. Men når jeg bruker msn, og klikker på f.eks "1 ny epost" så åpner explorer seg! Dette er jeg lei av. Hvordan fikser jeg det?

 

Ja, Firefox er default på allt annet. Ikke et ikon av IE6 å spore engang :p

Samme problem. Noen som vet hvordan man får til at firefox åpner alle linker osv?

Last ned først msn plus, så stuffplug fra www.mess.be

 

:roll: Les da for f.

Lenke til kommentar

Er jo meget lite vits i å kvitte seg med IE. Hele windows interfacet er jo basert rundt IE. Vil tro at det eneste man fjerner er web renderen og ikonene. Resten av programmet er jo der uansett så du sparer kanskje 2mb hd plass. Ute av syn ute av sinn sier jeg. Slett ikonene og vær fornøyd :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...