Bimmer Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Vil dette si at vi ikke kan bruke US Open Beta klienten for European Final Beta? Det ser slik ut: A very important piece of information from the Localization FAQ, also affecting those who wish to continue playing with an English language version: "With the upcoming patch everybody will be required to download a new client no matter which language version they choose. This is needed to make sure that everybody will use the same installation and patching software moving forward." -------------------------------------------------------------------------------- Thundgot Community Manager, English Blizzard Europe ------------- Veldig festlig - nok en gang skal man være nødt til å laste ned 2,5 gig +++ Bimmer
Hoel Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Går jo unna og laste ned klienten da. Sist tok det bare 3 og en halv time. Genialt etter at man har sittet opp noen dager og refreshet wow siden, så kan man få seg en powernap mens klienten lastesned Og de har nok en god grunn til å bytte ut klienten igjen Vær glad du er en av de heldige som får være med i Betaen. Er klienten for stor for deg å laste ned får du bare vente til retail.
haakoo Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Ikke for å starte noen rykter, men kan ikke dette tyde på at de nå har fikset en god del feil og at OB/FB snart er på vei? Det er i hvert fall lov å håpe...
Bimmer Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 (endret) Går jo unna og laste ned klienten da. Sist tok det bare 3 og en halv time. Vel, muligens.... Forrige gang jeg lastet ned klienten så var det fra File Planet. DA gikk det unna ettersom jeg kunne bruke en download manager. DENNE gangen blir det Blizzards "strålende" versjon av Bit Torrent. Det er jeg faktisk mer skeptisk til, ettersom jeg har et par dårlige erfaringer med den. Hva mener jeg? Download manager fra File Planet >300 kB. Blizzards Bit Torrent = 50 - 120 kB. Det er ikke verdens undergang, men er allerede litt lei venting og hint om FB i januar etc. /whine off Bimmer Endret 17. desember 2004 av Bimmer
Hoel Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Da er det jo bare å laste ned fra FP neste gang og. Selv fikk jeg 240 + på blizzard sin Bittorrent klient. Men jeg vet at andre med ADSL ikke fikk disse hastighetene. Blizzard har vel implementert at jo mer du deler jo mer får du eller noe sånt noe. Men uansett, er jo bare å bruke FP, tipper de legger ut denne klienten og
Bimmer Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Men uansett, er jo bare å bruke FP, tipper de legger ut denne klienten og Håper du har rett. God jul på forskudd til alle forresten, jeg poster ikke så ofte selv om jeg har vært her siden 2002
Omar Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Går jo unna og laste ned klienten da. Sist tok det bare 3 og en halv time. Genialt etter at man har sittet opp noen dager og refreshet wow siden, så kan man få seg en powernap mens klienten lastesned Og de har nok en god grunn til å bytte ut klienten igjen Vær glad du er en av de heldige som får være med i Betaen. Er klienten for stor for deg å laste ned får du bare vente til retail. For deg ja... Jeg har 1mbit... greit nok det, men jeg må koble ut routern og koble pcen direkte til modemet... Da klikke seff broren min, så det tar alltid laaang tid før jeg får begynt å laste ned :S:S:S
Vegard87 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Jeg har closed beta, laster ned klienten nå. Går temmelig sakte, missliker den Blizzard downloadern. De andre gangene jeg har lastet ned klientene så har jeg bruk torrent filer (vanlig), dette har gått i ca 200KB/s noe som er maks for min internett. Blir nok en Warcraftfri dag i morgen ja
Hoel Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 For deg ja... Jeg har 1mbit... greit nok det, men jeg må koble ut routern og koble pcen direkte til modemet... Da klikke seff broren min, så det tar alltid laaang tid før jeg får begynt å laste ned :S:S:S Åpne de riktige portene til BT i routern din da. Så blir det nok bra Er vel fra 68xx til 7000 et sted de portene er, så er jo bare åpne opp alle de mens du laster ned og lukke når du er ferdig. da burde du få full hastighet både ut og inn hvis du har 1 mbit vær vei
Omar Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 For deg ja... Jeg har 1mbit... greit nok det, men jeg må koble ut routern og koble pcen direkte til modemet... Da klikke seff broren min, så det tar alltid laaang tid før jeg får begynt å laste ned :S:S:S Åpne de riktige portene til BT i routern din da. Så blir det nok bra Er vel fra 68xx til 7000 et sted de portene er, så er jo bare åpne opp alle de mens du laster ned og lukke når du er ferdig. da burde du få full hastighet både ut og inn hvis du har 1 mbit vær vei Vet det. Jeg har prøvd mange ganger, men det går ikke. Ingen gidder å hjelpe meg på hw.no, og jeg har søkt over alt etter manual for routeren min. Det fins ingen info om den. Jeg åpner porter, men det står bare en * ved siden av porten. Forwarding av porter er umulig uten en saftig toturial når det gjelder routeren min.
Radhoo Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Jippi.. sitter her med 10-20 kb/s med en 2 mbits linje. Har koblet vekk routeren og koblet direkte til pc'en. Det hjelper ikke i det hele tatt... noen som vet om andre plasser jeg kan laste ned klienten? Gidder ikke å vente 3 dager for å ta ned hele spillet.
andre_goaaal Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Radhoo eller 6 netter ;o) Slik du kan gjøre hva du vil om dagen.
The_evil_blue_toad Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Har på følelsen det er flere som sitter med modem og trådløs router fra telenor Noen som har klart å åpne porter på routeren og faktisk merker forskjell?
Radhoo Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 (endret) Jeg har åpnet alle portene fra 1-9999... Ingen forskjell i det hele tatt. Tok vekk firewallen på routeren også. Samme drittfarten.. edit: jeg har tatt ned 400 mb og lastet opp 450 mb... Irriterende... Startet klokken 13.00 idag... Endret 18. desember 2004 av Radhoo
The_evil_blue_toad Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Er samme som skjer med meg. Men jeg åpner kun 6800 - 7000, men det skal jo greie seg.
SilverCRX Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Man får se på den lyse siden av saken: det er siste gang hele klienten skal lastes ned
Omar Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jeg skal love dere at jeg har router og modem fra telenor ja. Når jeg laster ned forksjellige filer ved hjelp av Azureus (torrent) er jeg GLAD hvis det går i 10kb/s, men jeg er fornøyd med 3kb/s. Og jeg kan ikke si jeg er misfornøyd med 0kb/s heller. Det er jo det jeg stort sett ligger på. 0 kb/s er grei fart det syntes jeg. Men når jeg skal oppdatere azureus, da går det fort. Ligger stabilt på 40 kb/s. Nesten en tredjedel av linja det.
Tufnir Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Grunnen til at dere ikke får utnytta linja maks med torrentklienten er at det ikke er noe mulighet for å begrense uploaden med den klienten fra blizzard. Den vil da stjele hele uploaden din, og nedlastningshastigehten vil bli redusert. Bruk netlimiter og sett upload på 80% av hva du har maks ut, så får du bra hastigheter, hvis portene er åpne selvsagt. http://www.netlimiter.com/index.php?p=download
arnesef Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 dere som sliter med å forwarde portene har dere sett etter routeren deres på portforward?
PcT Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 vel.. thundgot nevnte at us retail ikke trengte update hele nye klienten.. og siden de fleste her har client fra us ob... vi som har us ob clienten kan spille på retail servere med den så jeg tenker meg at vi ikke må laste den ned på nytt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå