Qwert123 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 hei! jeg er koplet til en belkin ruter og jeg lurer på om det er normalt at man får connection problems og sånt når man spiller cs og sånne spill?
pev Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Nei, det er ikke normalt. Hva slags linje har du? Er routeren trådløs? Prøv å gå inn i router konfigurasjonen og sett maskinen din i DMZ. Hvis alt fungerer som det skal da så må det være noe med firewallen din.
Qwert123 Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 (endret) Nei, det er ikke normalt. Hva slags linje har du? Er routeren trådløs? Prøv å gå inn i router konfigurasjonen og sett maskinen din i DMZ. Hvis alt fungerer som det skal da så må det være noe med firewallen din. linja er på 1024kb. routeren er trådløs. det er ikke noe med firewallen. DMZ virka heller ikke. Endret 17. desember 2004 av JaWa
Stig Jøran Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Har samme problemer selv. Hos meg tror jeg at det er modemet til tele2 som er synderen.
pev Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 med enkelte trådløse routere så kan man faktisk oppleve dette. Spesielt hvis signalstyrken er svak. Jeg har en belkin trådløs router selv, og jeg fikk nøyaktig det samme problemet. Jeg ga opp trådløst siden jeg gamer en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå