Gå til innhold

Eizo 17" LCD, godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med at den svarte også er på tilbud..? Eller er det fast pris på den?

Den var på dagens tilbud på komplett.no

Den svarte jah, tilbudet var på 2.249. Ordinær pris er 2.999 trur jeg

VAR? det er da tilbud enda, eller? Tenkte jeg skulle kjøpe den i morgen. det er vel tilbud på den enda da?

Den er til den samme prisen ja, så nettopp på komplett at den ikke har steget i pris. :thumbup:

Endret av Wrath of The Duck
Lenke til kommentar
Hva er det som er forskjellene mellom L550 og L550K?

Ser at L550K er TCO-04 godkjent, men er det noen andre vesentlige forskjeller? Vurderer å bestille en... :love:

Dette finnes det uttalige tråder om.

 

L550K har svart ramme. TCO-03 (-04 finnes vel ikke) godkjenninga tillater ikke svart ramme, så derfor blir en skjerm som er identisk som en TCO-03 godkjent skjerm, men med svart ramme, bare godkjent som TCO-99.

Lenke til kommentar
Håpløst å bruke lyssensoren om man regulerer gamma og kontrast selv i spill? Bruker hotkeys selv. Får skjermen snart så fort de klarer sende til rett postkontor. DVI kabelen og skjermen ble sendt i 2 kolli, men posten klarte levere skjermen på feil postkontor.

Akkurat det samme skjedde med meg, det står at det er 2 pakker som blir levert. Når jeg egnetli tenkte at alt kom sammen, va har dette å si iforhold til prisen?

 

PS: Skjermen kom egentlig idag, men fikk ikke tid til å hente den :no:

Men imorgen derimot, Wohoo :D

Lenke til kommentar
ser at skjermen "kun" støtter 16.19 millioner farger - jeg kjøpte en BenQ tidligere som støttet omtrent samme antall - resultatet var at man på gradients kunne se stygge striper og interpolering av farger når man hadde forstørret gradient-bildet.

 

noen som kan si om denne skjermen lider av det samme?

Jeg trodde alle LCD-skjermer kom med 16,2M farger. Har forresten lurt på hvorfor de ikke leveres med 16,7M. Jeg skulle anta at det kan bli litt stygge overganger dersom det man ser på er 16,7, men skjermen kun klarer 16,2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...