Gå til innhold

Vil DU spille Baldurs Gate 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

først vil jeg si at jeg ikke heelt fant ut hvor jeg skulle poste denne tråden, tenkte litt på Klan rekrutering, men det blir feil, så om noen mods har bedre ide enn meg hvor denne kan plasseres, flytt den gjerne:)

Nå, over til saken:

Leter etter 2-5 personer som kunne tenkt seg å spille igjennom Baldurs Gate 2 med expansion pack (Throne of Bhaal) Online, jeg kommer til å hoste en server på 3mbit linje, så det skulle gå greit, alle starter med nye chars og vi spiller igjennom "alt",

om ønsket så setter jeg opp en Ventrilo server (www.ventrilo.com) som vi alle kan plage hverandre på;)

Noen regler:

Nye characters, ingen imports!

Nyt spillet og ha det gøy!

*INGEN* Cheats av noe slag, ingen unntak!

Er du intressert? Send meg en PM og post i tråden!

mvh.

Snabben ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kunne godt tenke meg å være med på det. (hvis jeg finner igjen spillet ^^)

Kunne foresten lagt deg til på msn men det står at adressen (fra msn knappen) ikke er tilknyttet passport konto så kan ikke adde.

Skrevet (endret)

Begynner så fort som mulig, og jeg spiller ganske ofte når jeg først starter Baldurs Gate 2 Geek-o-Matic Modusen min:)

Endret av Snabben
Skrevet

Kom igjen vi trenger flere spillere, dere trenger ikke være veteraner bare dere har litt grunnleggende kunnskaper om RPG spill.

Du har ikke levd før du har spilt BG 2 online. Så kom igjen, send en melding til Snabben.

Skrevet

Jeg kan være med, men min erfaring er at å spille bg2 mp ikke er så bra grunnet pause krangel osv.. og at det tar LANG tid hvis man skal gjøre det ordentlig.. blir liksom ikke bg2 hvis man skal slakte seg vei. Da kan man heller spille d2.

Skrevet

Har en piratversjon av BG2, og jeg er en jævlig stor fan av spillet, men klarer jeg å komme meg online med piratversjonen? Har BG2 pirat mens Throne Of Bhaal er originalt.

Skrevet
Om du er stor fan av spillet, hvorfor kjøper du det ikke? Kan vel ikke koste all verden nå uansett...

Visste at en eller annen dum bæsj ville quote det jeg skrev. Svaret mitt er fordi at jeg vil heller spare penger når jeg har alternativ til å brenne noe. Må det være BG2 eller selveste Ringenes herre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...