Uxzuigal Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Hei, først vil jeg si at jeg ikke heelt fant ut hvor jeg skulle poste denne tråden, tenkte litt på Klan rekrutering, men det blir feil, så om noen mods har bedre ide enn meg hvor denne kan plasseres, flytt den gjerne:) Nå, over til saken: Leter etter 2-5 personer som kunne tenkt seg å spille igjennom Baldurs Gate 2 med expansion pack (Throne of Bhaal) Online, jeg kommer til å hoste en server på 3mbit linje, så det skulle gå greit, alle starter med nye chars og vi spiller igjennom "alt", om ønsket så setter jeg opp en Ventrilo server (www.ventrilo.com) som vi alle kan plage hverandre på Noen regler: Nye characters, ingen imports! Nyt spillet og ha det gøy! *INGEN* Cheats av noe slag, ingen unntak! Er du intressert? Send meg en PM og post i tråden! mvh. Snabben
TRS Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 kunne godt tenke meg å være med på det. (hvis jeg finner igjen spillet ^^) Kunne foresten lagt deg til på msn men det står at adressen (fra msn knappen) ikke er tilknyttet passport konto så kan ikke adde.
Djengo^^ Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 jeg er med, jeg er med, jeg er med JEG ER MED
huf Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Hmm, dette hørtes ikke dumt ut! Jeg 'melder' meg på en prøverunde!
Uxzuigal Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Ikke dumt, send meg en PM så skal dere få riktig MSN adresse:)
Belisarius Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 (endret) Jeg er med Når vil vi eventuelt starte å spille og hvor ofte blir det? Lenge leve BG 2 Endret 17. desember 2004 av Belisarius
Uxzuigal Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 (endret) Begynner så fort som mulig, og jeg spiller ganske ofte når jeg først starter Baldurs Gate 2 Geek-o-Matic Modusen min:) Endret 17. desember 2004 av Snabben
Belisarius Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Kom igjen vi trenger flere spillere, dere trenger ikke være veteraner bare dere har litt grunnleggende kunnskaper om RPG spill. Du har ikke levd før du har spilt BG 2 online. Så kom igjen, send en melding til Snabben.
The_Zealot Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Kunne også tenke meg å være med, har spilt gjennom bg2 4 ganger før, men har fortsatt til gode å prøve noen andre karakterklasser.
knutby Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Jeg kan være med, men min erfaring er at å spille bg2 mp ikke er så bra grunnet pause krangel osv.. og at det tar LANG tid hvis man skal gjøre det ordentlig.. blir liksom ikke bg2 hvis man skal slakte seg vei. Da kan man heller spille d2.
Belisarius Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Nå er vi tre personer som vil spille. Trenger flere send en PM til meg eller Snabben.
Uxzuigal Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 (endret) Ok, de som vil være med, send en PM;) Edit: Hehe, ser ut som du kom meg i forkjøpet gitt:) Endret 19. desember 2004 av Snabben
ArizarD Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Har en piratversjon av BG2, og jeg er en jævlig stor fan av spillet, men klarer jeg å komme meg online med piratversjonen? Har BG2 pirat mens Throne Of Bhaal er originalt.
CAT-scan Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Om du er stor fan av spillet, hvorfor kjøper du det ikke? Kan vel ikke koste all verden nå uansett...
Belisarius Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Om du er stor fan av spillet, hvorfor kjøper du det ikke? Du har rett i det, du kan jo prøve å se om du kommer deg online.
Mira Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Når jeg får hovedkortet mitt tilbake, vil jeg gjerne stille min Kensai/Mage og erfaring til disposisjon
ArizarD Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Om du er stor fan av spillet, hvorfor kjøper du det ikke? Kan vel ikke koste all verden nå uansett... Visste at en eller annen dum bæsj ville quote det jeg skrev. Svaret mitt er fordi at jeg vil heller spare penger når jeg har alternativ til å brenne noe. Må det være BG2 eller selveste Ringenes herre.
Belisarius Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Skal dere være med å spille ArizarD og CAT-scan, da sender dere en PM til meg eller snabben og så snakker vi mer på MSN o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå