morgus Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Hei Har planer om å kjøpe meg nForce 4 etter jul, og på det hk'et er det jo som de fleste vet, ''brannmur'' i hardwaren.... Det jeg lurer på er: Må jeg ha Norton inne hvis jeg har windows brannmur (SP2) og i hardwaren(hk) ? Litt dumt forklart, men håper dere forstår hva jeg mener....
wim Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Du "må" strengt tatt ikke ha noen brannmur. Hvor mye du sikkerhet du trenger velger du selv. Men det er sikrest med en hw og en software brannmur.
endrebjo Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Brannmuren i brikkesettet er temmelig sikker (se f.eks Hardware.nos test). Parret med XP-brannmuren bør det ikke bli noen problemer (selv om XP-brannmuren er temmelig svak).
morgus Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Ok, det høres bra ut, begynner å bli lei av Norton som bruker systemressurser...
Iminzilion Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 det var jo genialt. har aldri hørt om brannmur på hovedkortet... hmm. frista: P
morgus Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Den nVidia-brannmuren virket jo veldig bra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå