Zeorsd Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jeg kjøpte HL2 da det var nytt, men fikk et ganske kjent problem: DVD min ble ikke godkjent som orginal instalasjon. Er det noen som vet om en måte å fikse dette på?
halnes1 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Les her å se om det hjelper deg litt http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle307271.ece
Bugbox Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Les her å se om det hjelper deg litthttp://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle307271.ece Så UTROLIG kjipe de er!!
TCi Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Les her å se om det hjelper deg litthttp://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle307271.ece Og hva i alle dager har dette med saken å gjøre? Vel de siste oppdateringene av Steam lar deg kjøre HL2 uten cd/dvd.. om det var det du tenkte på... Ellers så er det mulig å gjøre dette i registreret vil jeg tro, med å velge kilden for cd/dvd rom.
Zeorsd Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 (endret) Vel, jeg har prøvd å skifte navn på dvd spilleren osv. Det jeg vil er å kunne spille CSS og HL2 online. Det går nok ikke åspille verken online eller offline med mitt spill. Det er nettopp det problemetsom beskrives i linken som er mitt problem..........http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle305780.ece sier nøyaktig hva det er. Jeg leter MAO etter en patch Endret 17. desember 2004 av theWWW
TCi Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Linken gjelder for de som brukte en viss ulovlig cd-key og de som prøvde å kjøpe spill med kredittkortsvindel, samt de som spillte med warez versjonen... Hva mener du med at dvd-romen ikke ble godkjent som installasjon egentlig? Det vil da ikke hjelpe om du skifter navnet på den.. Dersom du har en lovlig versjon så er det bare å kontakte Valve eller søke i brukerdatabasen etter lignende problemer.
AKIRAx77 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Returner spillet om du fortsatt kan, eller selg det til en kammerat hvor det funker. Så kjøper du via STEAM og unngår hele DVD problemet. Jeg skulle ønske flere gjorde som Valve og hadde et steam system. Den dagen jeg slipper å kjøpe en disc av noe slag er allerede for langt unna. Steam funker!! AKIRA
AKIRAx77 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Linken gjelder for de som brukte en viss ulovlig cd-key og de som prøvde å kjøpe spill med kredittkortsvindel, samt de som spillte med warez versjonen... Det står da svart på hvit i artikkelen at det er et kjent problem at lovlige kopier av spillet ikke vil virke med gitte DVD stasjoner, og at løsningener en firmware update eller å endre navn på drevet. Det du henviser til er antipirat stegene valve har gjort, og omhandles ikke i denne tråden. AKIRA
TCi Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Det står da svart på hvit i artikkelen at det er et kjent problem at lovlige kopier av spillet ikke vil virke med gitte DVD stasjoner, og at løsningener en firmware update eller å endre navn på drevet. Det du henviser til er antipirat stegene valve har gjort, og omhandles ikke i denne tråden. AKIRA Ok, beklager leste ikke hele artikkelen.
halnes1 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Det står da svart på hvit i artikkelen at det er et kjent problem at lovlige kopier av spillet ikke vil virke med gitte DVD stasjoner, og at løsningener en firmware update eller å endre navn på drevet. Det du henviser til er antipirat stegene valve har gjort, og omhandles ikke i denne tråden. AKIRA Ok, beklager leste ikke hele artikkelen. veldig greit å lese alt før man skriker ut ELLER?
TCi Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 veldig greit å lese alt før man skriker ut ELLER? Ja, det var jo kanskje derfor jeg beklaget meg...
Illmatic Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 jeg har akkurat bestillt ny pc, derfor har jeg lyst til å kjøpe et spill med veldig bra grafikk og gameplay. vurderte å gi hl2 en sjanse, men siden det er så mange problemer med dvd'er og steam, gidder jeg rett og slett ikke. har mer lyst til å kjøpe doom 3 nå.
TCi Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 jeg har akkurat bestillt ny pc, derfor har jeg lyst til å kjøpe et spill med veldig bra grafikk og gameplay. vurderte å gi hl2 en sjanse, men siden det er så mange problemer med dvd'er og steam, gidder jeg rett og slett ikke. har mer lyst til å kjøpe doom 3 nå. Dersom du vil ha et spill med god grafikk OG godt gameplay så kjøper du iallefall ikke Doom 3! Skaff deg HL2 du, mer for pengene der... Det er ikke SÅ mange som har problemer med Steam heller... selv har jeg aldri hatt noen slags problemer.
AKIRAx77 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 steam, gidder jeg rett og slett ikke. Hva er det å ikke gidde? Du kjøper spillet på steam. Går å legger deg...når du våkner dagen etterpå så kan du spille halflife 2...ikke noe å instalere, ikke noe boks som støver i hylla...just pay and play. AKIRA
Illmatic Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 virker ganske tungvint da. betaler man med visa btw?
AKIRAx77 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 ja, du betaler med Visa... ....leser du det jeg skrev??...eller noe annet? Hva er det som er tungvint? Du skal jo sove uansett. Så hvis PCen står der å putrer å laster ned så merker jo ikke du det. Kontra å gå i butikk, kjøpe spillet, sette i spilleren, instalere i 15 min, regge på steam, laste ned update...spille. eller.. Logge inn på steam, betale, laste ned når du sover og så spille... AKIRA
Illmatic Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 (endret) jeg skjønner poenget ditt, men jeg foretrekker å "ha spillet i hylla". men jeg får se. kanskje jeg ender opp med rome total war eller noe... edit: mye leifer. Endret 17. desember 2004 av Gamer-guru
Svein_Jarle Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jeg installerte fra min DVD, også oppdaterte HL2 via steam. Nå spiller jeg HL2 uten DVDen i....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå