silenos85 Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Hæi, er de egentli låvlig me lan der man bare sharer å leecher me verandre? eler er de da sån att purken kann kome stormenne in å ta alt somm er der. hadde en kammis som sa noe at han kjente en som kjente en som kjente en som==> mange kjente etterpå der det hadde sjedd. Di hadde blit stilt får retten å måtte betale en bot på endel tusen, får mye av innholdet var også ulovlig saker. pc'en som ble konfikskert var åsså overklokka, noe jeg trodde var ulovlig, men det sa di ikke noe på. Takk for raske svar fra en usikker leecher som ikke vet om han skal dra på lan i de første dangene.
meeg Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 [sarkastisk] Finnes det ikke aldersgrense for å poste i forumet? [/sarkastisk]
Elwiz Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Dette med fildeling er ikke my cup of tea, men å overklokke en datamaskin, skal jeg _helt_ sikkert si at ikke er ulovlig. blir nesten som å skifte gir på en sykkel og være redd for p'olti Klokk ivei
Noobtube Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Var det fler enn meg som ikke helt forsto hva trådstarter skulle frem til? Stenges?
the_zombie Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Seriøst, jeg har aldri sett en post med dårligere rettskrivning
YuckyClown Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Var det fler enn meg som ikke helt forsto hva trådstarter skulle frem til?Stenges? Jeg skjønte det ihvertfall... Han lurer på om det er ulovlig å ha et lan hvor man deler/laster ned filer fra hverandre (sånn forsto jeg det ) ------On Topic------ Jeg mener jeg leste et sted at det var lovlig å laste ned, men ikke opp. Tror disse reglene gjelder i lokale nettverk også....... Kan jo bare si at du ikke har delt noe (er ikke helt sikker)
simes Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Haehaeha, nei jeg tror ikke denne stenges..
hallgeirl Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Dette med fildeling er ikke my cup of tea, men å overklokke en datamaskin, skal jeg _helt_ sikkert si at ikke er ulovlig. blir nesten som å skifte gir på en sykkel og være redd for p'olti Klokk ivei Evt. å trimme en moped (selv om kanskje det er litt farligere med tanke på trafikksikkerhet) Uansett.. jeg mistenker at trådstarter ikke er så veldig seriøs med tanke på den ekstreeemt dårlige gramatikken, og i det hele tatt måten innlegget er skrevet på. Skrivefeil kan skje, men får da være måte på I tilfelle trådstarter faktisk er seriøs: som sagt: NEI, det er ikke ulovlig å overklokke. Ja, det er ulovlig å dele ut opphavsrettet materiale. Jeg har ikke hørt om noen private LAN-parties som har blitt storma av politi pga. dette, men hørte om ett litt større et som ble storma (lurer på om det var i tyskland, og de ba nærmest om det ved å reklamere for at de har en server som shara ut "warez" til alle deltakere ).
zeltex Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 det var slett ikke lett å skjønne nei, men med litt list og lem kan man pule selv en mygg.
Tantor_ Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 fantastisk thread, ingenting som overrasker lengre
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Dette med fildeling er ikke my cup of tea, men å overklokke en datamaskin, skal jeg _helt_ sikkert si at ikke er ulovlig. blir nesten som å skifte gir på en sykkel og være redd for p'olti Klokk ivei Evt. å trimme en moped (selv om kanskje det er litt farligere med tanke på trafikksikkerhet) Uansett.. jeg mistenker at trådstarter ikke er så veldig seriøs med tanke på den ekstreeemt dårlige gramatikken, og i det hele tatt måten innlegget er skrevet på. Skrivefeil kan skje, men får da være måte på I tilfelle trådstarter faktisk er seriøs: som sagt: NEI, det er ikke ulovlig å overklokke. Ja, det er ulovlig å dele ut opphavsrettet materiale. Jeg har ikke hørt om noen private LAN-parties som har blitt storma av politi pga. dette, men hørte om ett litt større et som ble storma (lurer på om det var i tyskland, og de ba nærmest om det ved å reklamere for at de har en server som shara ut "warez" til alle deltakere ). nå er det nå enn slik at det å trimme en moped faktisk ER ulovlig;)
Lange Kjell Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Er ikke ulovlig å eie en trimma moped, men det er derimot umulig å ha trimma moped på offentlig vei
e321 Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 som alle andre sier; det er ulovlig og dele "copyright filer" men ikke ulovlig og laste ned. Overklokking er helt lovlig.....
hallgeirl Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 nå er det nå enn slik at det å trimme en moped faktisk ER ulovlig;) Jeg vet jo det. Jeg bare tok fram en liten sammenligning
Ravenlord Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Men du har lov og dele med venner, og så er jo alle på LAN venner ikke sant
Techpoint Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Men du har lov og dele med venner, og så er jo alle på LAN venner ikke sant lul den var nesten litt god, lov å dele med venner :!:
Biggus Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 (endret) Eneste "LAN" jeg har hørt om i Norge, som politiet storma, var "demo-/copyparty" til Cryptoburners i Drammen i 1990. Ingen som var i nettverk der, men disketter med spill og demoer fløy fra maskin til maskin Men, det er ikke lov å distrubiere piratkopiert programvare over LAN nei. Tror nok politiets prioritering av slikt er nærmest lik 0. Har vel litt annet å gjøre enn å raide en gymsal med kvisete 14-åringer Endret 17. desember 2004 av Biggus
Den Polse Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Overklokker du, så mister du garantien. Politiets gruppe for lanovervåkning eller PGLV som den blir kalt på folkemunne kommer nok ikke på døra di Trimme moped er ikke ulovelig, men hvis du kjører ut på offentlig vei med den, så er det ulovelig.
drseafood Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Om en ser på det andre innlegget til trådstarter så viser jo dette at han kan rettskriving, så enten vil han få seg en advarsel for dette eller så er det en annen som bruker kontoen hans.. Uansett så er ikke dette en "seriøs" post og burde derfor bli stengt?
Anbefalte innlegg