Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har store problemer med å velge her...

 

Jeg har IKKE bruk for MP3 eller radio... Det er det første...

 

Ellers lurer jeg på hvilken av dem jeg bør kjøpe, mtp at jeg ikke har bruk for MP3 elelr radio...

 

Hva anbefaler dere? Hva er de store forskjellene mellom disse to mobilene?

 

Skal kjøpe en av dem snarest mulig :)

 

Takker for alle svar :thumbup:

 

EDIT: Det er snakk om Siemens S65 og Sony Ericsson K700 :p

Endret av Packard Bell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svarere til nå :)

 

Vil gjerne ha flere meninger og tilbakemeldinger for å føle meg helt sikker - hele lommeboka tømmes pga en av de to mobiltelefonene, så vil ah en "perfekt" :p Hehe..

 

Med tanke på kamera og video-innspilling, noen som veit hvilken som er best når det gjelder filming? Både kvalitet og lengde på filmklipp +++

 

Vil fremdeles ha flere meninger om begge, og anbefalinger :yes:

 

Takker meget for alle svarene til nå, og fremtidige svar :thumbup:

 

EDIT: Ja kamera vil nok være en del av det jeg vil ha... Så kan prioritere kamera bittelitt...

Endret av Packard Bell
Lenke til kommentar

Når det gjelder video tar K700i lengre og har bedre (min subjektive mening) kvalitet.

 

Når det gjelder bilder har jeg sett flere som har sammenlignet dem. Googler litt finner du diskusjoner med dette temaet. K700i vs. S65.

 

Det jeg reagerer på mht til S65 er størrelsen. Den er en anelse lang. Litt ala 6310. Men smak og behag.

 

Jeg hadde valgt K700i men jeg har andre preferanser og verdsetter andre funksjoner enn deg.

 

 

La merke til på lefdal at S65 ble solgt uten abonnement til 2500 tror jeg. Det var ganske billig.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt meg en Siemens S65. Telefonen er helt grei den. Skjermen skuffer litt og den er en liten tanke for stor som nevnt over her ett sted, men jeg liker designet på den og den tar bra bilder :)

 

En ting må en være klar over når det gjelder S65'en, å det er at den er kjent for å ha problemer med gprs under telenor nettet (gjelder også alle operatører som leier nett av telenor), så mms og wap funker ikke helt kan du si. Jeg måtte sende den inn for å legge om software'en. Har ikke fått den tilbake enda så jeg vet ikke om det funker, men det var det jeg fikk beskjed om av siemens.

Lenke til kommentar
synes du burde gå for k700 siden det hjelper ikke at kameraet på s65 er bra hvis skjermen ødelegger bildene+pluss at den er litt treig

Lol :lol: skjermen ødelegger ikke bildene!

 

Du hadde valgt K700i bare fordi det er SE.

 

 

Selv hadde jeg vel kanskje gått for Siemensen.. Hovedsaklig pga 1,3 mpix kameraet..

 

Nei det hadde jeg ikke.

 

Jeg ville valgt K700i fordi skjermen til S65 suger,

selv om S65 har megapixelkamera så er ikke kvaliteten bra,

S65 er treig,

S65 har forferdelige taster :no:

Lenke til kommentar

S65 har bedre kamera,såskal du ha bra kamera, er den fortsatt best selv om skjermen har færre pixler. Bildenevil ikke se noe bedre ut på mobilen, men når duovberfører de til datan er de mye bedre!

 

Selv om skjermen til s65 er litt lavere oppløst er den stor og oversiktelig. Jeg ville valgt s65 hvis jeg var deg! Minnekortet er viktig å ha når du tar bilder! Hovedgrunnen til å velge k700 er vel radio,mp3 pg bede skjerm. Når to av de ikke er viktige,bør du velge s65!

Lenke til kommentar

Tviler på at han mente at bildene ble ødelagt sånn...

Det er jo ikke vits i at mobilen har mp kamera når skjermen ikke klarer å vise dem.. Hvor er poenget? greit bildene blir kanskje fine når de kommer på dataen, men det er på mobilen du ser mest på bildene...

dårlig skjerm og bra kamera nytter ikke..

Lenke til kommentar
Tviler på at han mente at bildene ble ødelagt sånn...

Det er jo ikke vits i at mobilen har mp kamera når skjermen ikke klarer å vise dem.. Hvor er poenget? greit bildene blir kanskje fine når de kommer på dataen, men det er på mobilen du ser mest på bildene...

dårlig skjerm og bra kamera nytter ikke..

ja det var det jeg mente!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...