Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nettopp bestilt det kameraet ( gf mini 2 ) ,som skal brukes til å ta fest bilder og legges ut på nett.. lurer bare på en ting, hvordan blir bildene seende ut hvist det er temmelig mørkt ute..

Bor i Finnmark så det er liksom 8 mnd mørketid her.. :sad:

Har også planlagt å kjøpe ett større kamera som kommer til å bli brukt til "vanlige bilder".. grunnen til at jeg ikke har bestilt det ennå er fordi det kameraet jeg har tenkt på er utsolgt over alt.. Oplympus z220 zoom, tror jeg det het.

Må vel ta det som ett positivt tegn når det er utsolgt over alt.. noen som har tatt bilder med det kameraet og lagt det ut på nett så jeg kan se kvaliteten på bildene ?

:smile:

Kameraet koster faktisk bare 662 kr + frakt..

https://www.mamoz.no/mamoz/data/vare.asp?Pr...1&LevID=1"

 

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: CyberAage på 2002-06-13 05:31 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Kameraet såg bra ut på utendørs bildene som noen i denne tråden tok.Men,innendørs vart bildene litt kornetete..

Noen som veit om logitec sitt nyte digitale kompakt kamera er betre?Litt dyrare i pris.Men,virker omtrent like tynt i størrelse..(noko som eg synest virker praktisk... :wink: )

Lenke til kommentar

Ikke vær så "talentløse" da. Man må jo selvfølgelig stå stille og motivet må heller ikke være i bevegelse når man tar bilder med Mustek Gsmart Mini 2 . Utebilder særlig i sol blir bra ..

 

Her kommer et eksempel :

 

http://www.pcutstyr.no/varebilder/mustekbilde.jpg

 

Slik skal det gjøres :smile:

 

Jeg drar opp på komplett idag og henter Gsmart2 kameraet.

 

Vil da legge ut noen bilder på http://www.kverka.org/~cybersp/gsmart2/

 

Lykke til med fotograferingen

 

 

[ Denne Melding var redigert av: cyberspin på 2002-06-13 09:59 ]

Lenke til kommentar

Hei! Hentet gsmartmini 2 hos komplett i dag. Har lagt ut noen testbilder tatt fra terrassen i kveld. Det første jeg legger merke til er at for at bildene skal bli noenlunde må kameraet holdes ABSOLUTT stille.. innendørsbilder fungerte ikke.. men jeg er relativt imponert over videopptaket (sammenliknet med video tatt opp med mitt canon powershot a40 vinner minismart overlegent) Legger ut flere testbilder etterhvert, dette ble litt hui og hast. Bildene er i mellomstor størrelse (du har tre valgmuligheter)

 

Link:

 

http://foto.vg.no/show_album.php?aid=60635&palbum=

Lenke til kommentar

Hei creative!

Synest creative bildene dine ser bra ut eg.I forhold til kva du betalte for kameraet.

Men,ein skulle prøvd å fått til ein måte at innendørs bilder blir ok kvalitet og ikkje så kornete. (har ikkje kameraet sjølv,men har sett på bildene som har blitt lagt ut i denne tråden.)

Lenke til kommentar

Tjäna Hassan!

 

Jeg tror at det som må til er lys, om man er ute eller inne..kameraet oppfører seg som et webkamera, og det er det jo faktisk også. Skal prøve å ta noen skikkelig bilder i dag.. jeg vimset fælt ute på terrassen :smile: og da sliter det seg.. det er noe av problemet med små kameraer, nemlig at det blir vanskelig å stabilisere. Med mitt canon a40 kan jeg vimse mer med kameraet og bildene blir likevel nokså gode. Har ikke store troen på macrofunksjonen, syns ikke jeg fikk noe greie på den uten å ha prøvd så altfor mye.

 

Men kameraet er jo sinnsykt konge.. lekker liten sak, toys for boys =)

Lenke til kommentar

Bare tenkte jeg skulle bidra med min erfaring: Kjøpte et Gsmart Mini2 på Komplettdata for en uke siden, samtlige bilder bortsett fra de tatt i makromodus på 20 cm avstand var fullstendig ute av fokus. Kan virke som mikrobryteren som linsa er festet oppå var låst i makromodus.

 

Fikk byttet det hos Komplettdata et par dager senere, og det nye kameraet levde absolutt opp til forventningene. Bilder tatt utendørs med rikelig lys ble forbausende gode, men man bør stå minst to meter unna motivet.

Lenke til kommentar

Jeg har vært oppom den lokale komplett butikken i Sandefjord. For 4. dag på rad. Jeg leverte nemlig kameraet fordi linsen var defekt. Så nå har jeg gått å ventet i endel dager. Trodde endelig jeg skulle få nytt idag siden jeg så nytt parti var ankommet. Men fikk beskjeden om at hele partiet var tilbakesendt til produsenten fordi hele serien var rammet av samme feilen som på det første kameraet mitt. Så nå må jeg vente ca 10 dager før det kommer inn et parti med nye feilfrie kameraer ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...