Gå til innhold

iPOD 20MB - lading


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan det er meningen at man skal koble det medfølgende strømadapteret til selve iPod'en?

 

Brukte iPod'en første gang i går, og da fungerte lading via USB helt fint. Når jeg koblet den til PC'en i dag fikk jeg melding om at det var en oppdatert versjon av programvaren tilgjengelig, og spørsmål om jeg ønsket å installere denne. Svarte ja, midt under oppdateringen stoppet alt opp, og displayet viser at batteriet må lades. Og som sagt, lading via USB funger ikke nå, så hvordan i h****te er det meningen at man skal koble til det medfølgende strømadapteret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal automatisk lade fra usb. evt kan du jo koble i strømkabelen som fulgte med?

USB lading funker ikke i dag (ingen problemer i går), og det fulgte ikke med noen strømkabel. Det fulgte derimot med et støpsel som man i følge brukerveiledningen skulle koble til Firewire ledningen, men det lar seg ikke gjøre!

Endret av wiggum
Lenke til kommentar
Det skal automatisk lade fra usb. evt kan du jo koble i strømkabelen som fulgte med?

USB lading funker ikke i dag (ingen problemer i går), og det fulgte ikke med noen strømkabel. Det fulgte derimot med et støpsel som man i følge brukerveiledningen skulle koble til Firewire ledningen, men det lar seg ikke gjøre!

 

hvor fikk du kjøpt 20 MB ipod forresten?

komplett.no

ikke 20gb azzå? :whistle:

Lenke til kommentar

Det skal funke helt fint å koble firewire ledningen til strømadapteret, funket hvertfall helt fint hos meg. Nå kan jeg desverre ikke gi deg nøyaktig fremgangsmåte ettersom jeg er på ferie og kun har med usb kabelen, men husker at jeg måtte skyve en liten del fast på strømadapteret først. Men det skal være rimelig logisk ut i fra de delene som følger med...

Lenke til kommentar

Firewire pluggen skal inn i støpselet som igjen skal inn i veggen.

 

Og angåande dei som spurdte om 20MB så skreiv du feil i topic wiggum. MB i staden for GB. MB = Megabytes. GB = Gigabytes

 

Men FW-kabelen skal inn i støpselet, så du får prøve igjen. Det er altså den store FW-pluggen, ikkje ein mindre om du har slik.

pod7kc.png

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...