Gå til innhold

Ber dere her på forumet om hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

  Oppdatering:

Vi har fått tilbud av en venn av oss å få kjøpt et P4 hovedkort og en P4 2.8 northwood cpu for en 5-600kr.

Dette tror jeg vi skal klare vi 2 men om dere vil sette inn noen slanter så mottas dette med stor takk!

 

Pengene som evt blir satt inn kan settes inn på denne kontoen:

(det er en spare konto som bare jeg har tilgang til.)

.: 45342900023 :. - Kontoen ligger hos Helgeland Sparebank avd/ Brønnøysund.

(Fikset kontonr)

 

Tusen takk for at dere er villig til å hjelpe til med dette! vi setter stor pris på det!

 

Nei dette høres ikke bra ut. Greit nok med hardware men når det tigges penger så begynner det å bli noe drøyt.

 

art

Lenke til kommentar
Triste greier. Men iom. at dette var en ganske alvorlig hendelse, står det ikke om denne brannen i en eller annen online avis? event lokal avisa?. vil jo tro det skulle stått noe om det.

 

 

 

 

innlegg nr. 600  :eek:

Det har jo alt kommet fram i posten det.

 

http://www.ba-avis.no/nyheter/article10648.ece

 

 

Nei dette høres ikke bra ut. Greit nok med hardware men når det tigges penger så begynner det å bli noe drøyt.

 

Les heile posten før du åpner kjeften. Det var ein som ville gji penger, og spørte etter konto nr. Skal han lliksom ikkje få lov og gji pegner fordi du synes det ikkje passer seg? Kvifor skal du bestemme om det passer seg eller ikkje?

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Familien siom eier huset har tidligere fleire ganger vært ramma av brann.Les mer om dette i papiravisa.

 

Utdrag fra linken

 

Trodde du haddet maks u-flaks om det skjedde 1 gang, om trådstarter har vært med på dette fler ganger har dem hatt englevakt som har hele familien i behold.

 

 

Personlig er jeg automatisk skeptisk til saker som dette av flere opplagte grunner, jeg kommer til å følge med på tråden for å se om jeg blir mer overbevist,

 

Har et 10\100 mbit nettv kort liggendet-frakt for trådstarter betale om han ønsker det.

Lenke til kommentar
Familien siom eier huset har tidligere fleire ganger vært ramma av brann

vis dem har vært rammet av brannulykker før så har de garentert forskring

alt blir som før bare at de for litt ekstra penger

hadde huset mitt brant ned , hadde jeg sagt at jeg hadde den værste pcen til verdi av 20 000kr OSV OSV,

 

kansjke de driver med forskringssvindel?

Lenke til kommentar
Familien siom eier huset har tidligere fleire ganger vært ramma av brann

vis dem har vært rammet av brannulykker før så har de garentert forskring

alt blir som før bare at de for litt ekstra penger

hadde huset mitt brant ned , hadde jeg sagt at jeg hadde den værste pcen til verdi av 20 000kr OSV OSV,

 

kansjke de driver med forskringssvindel?

Hva er det med deg? Ja, naturligvis er det helt normalt at folk brenner ned sitt eget hjem for å tjene noen raske kroner. Deretter stikker de på hardware.no for å lure en gjeng med nerder for alskens rask de har liggende som egentlig ikke har noen verdi. Huff!

Lenke til kommentar
Ikke for å høres slem ut, men det finnes viktigere ting å donere hardware til enn en 19-åring som mistet sine materielle goder...

Hvis ikke han kan glede seg over at han ikke mistet familien i brannen, synes jeg strengt tatt ikke spesielt synd på ham.

UNØDVENDI!!!! Burde vært straffet.. men godt for deg at det nå er jul!

Lenke til kommentar

Jeg synes at folk skulle gi trådstarter en sjanse. Er (som i likhet med de fleste her) klar over at det finnes en del svindel på nettet. Har aldri blitt lurt, og tror ikke jeg blir det nå heller. Har vært arrangert lignende innsamlinger her på forumet, men da som nå hadde jeg ikke noen ting av verdi å gi bort.

 

Hvis folk her på forumet beriker seg på andres sympati for tragedier (denne brannen og historien er jo så vidt jeg vet et faktum), får det være deres problem. Jeg går ikke konkurs ved å gi litt penger til en som nettopp har opplevd en tragedie. Tror at en slik gave ("ny" PC) kan være med å redde litt av julen for gutten.

 

Hvor mye jeg gir får være min sak, men med tanke på verdi på utstyr som gis ved slike innsamlinger (tenker da på tidligere dugnader), kommer jeg neppe øverst på lista over gavmildhet.

Lenke til kommentar
Familien siom eier huset har tidligere fleire ganger vært ramma av brann

vis dem har vært rammet av brannulykker før så har de garentert forskring

alt blir som før bare at de for litt ekstra penger

hadde huset mitt brant ned , hadde jeg sagt at jeg hadde den værste pcen til verdi av 20 000kr OSV OSV,

 

kansjke de driver med forskringssvindel?

Hva er det med deg? Ja, naturligvis er det helt normalt at folk brenner ned sitt eget hjem for å tjene noen raske kroner. Deretter stikker de på hardware.no for å lure en gjeng med nerder for alskens rask de har liggende som egentlig ikke har noen verdi. Huff!

likeså unødvendig... =(

Lenke til kommentar
Seriøs dette er det verste jeg har hørt og dumeste OMG

 

skal vedde 10kr på at alt han får kommer til å ligge til salgs på qxl

han for erstaning av forskringen uansett hva er vitsen å snylte hardware av folk?

han kommer til å bo på hotell en stund og der for han varm julemat tilgang til internet. hvorfor skal vi synes synd på han?

har dere ikke lest alle snylte/svindlingene som skjer over internet?

og dere tror på en klovn leke røde kors!

 

men vis trådstarter går og tar et bilde av huset,! da skal jeg sende en 40gb hd siden jeg har driti meg ut

men sett en halvfull sansau flaske foran huset og ha flaska synlig på alle bildene

 

Wow du satser en hel 40gb harddisk. Du er virkelig vill du!! Er du sikker på at du tør det da, det er jo tross alt hele 40GB!! You're insane! Ville bare si at jeg hater så negative personer som deg. Det er greit å være skeptisk, men det får være måte på da. Du kunne spart deg mye av det, og når du først kommer med ett slikt skarpt innlegg så kan du ihvertfall satse litt mer enn en stusselig 40gb siden du er så skråsikker på din sak. Siden du er så sikker så kan du satse mer din tosk. I dare you.

 

For å gjøre det litt spennende så byr jeg like mye som deg + 80GB. Ergo hvis du byr 300gb hd og han tar bildet, så sender jeg 380gb hd. Sender du noen komponenter jeg ikke har, sender jeg andre komponenter i lik verdi.

 

Så synes jeg at du kan begynne litt høyere enn 40GB. Jeg byr jo altså 80GB mer enn salte apa så mitt bidrag er hittils 120GB. Kan sikkert sende selv om jeg ikke får ser noe bilde, men ta bildet så den salte apa kan holde kjeften sin.

 

Så come on salte ape by mer, så skal jeg overgå deg din dritt.

Lenke til kommentar
Familien siom eier huset har tidligere fleire ganger vært ramma av brann

vis dem har vært rammet av brannulykker før så har de garentert forskring

alt blir som før bare at de for litt ekstra penger

hadde huset mitt brant ned , hadde jeg sagt at jeg hadde den værste pcen til verdi av 20 000kr OSV OSV,

 

kansjke de driver med forskringssvindel?

Om dette skulle være en svindel eller ikke, bedre at noe sitter med det gamle utstyret jeg ikke trenger, jeg har det liggende uansett. For meg samme om jeg kaster det eller gir det til han.

 

Som jeg skrev, hvis du leser da....

Ønskelig at HW.no ansatte kryssjekker for sikkerhetskyld.

 

siden du ikke viser noen giverglede, slutt å sipp.

 

Til alle andre, stemmer dette, gi det dere ikke bruker, blås støv.

 

Til Salte Aper

Gidd å tenk denne tanken to ganger:

 

Tenk om dette hadde vært deg, du eier INGEN ting lengre, og du finner ut på julaften at noen har gjort det trådstarter gjør for deg.

Det hadde gledet deg mer enn noe annet, hvis ikke back off denne tråden

 

Edit: Glemte noe

Endret av TheGizmo
Lenke til kommentar
Familien siom eier huset har tidligere fleire ganger vært ramma av brann

vis dem har vært rammet av brannulykker før så har de garentert forskring

alt blir som før bare at de for litt ekstra penger

hadde huset mitt brant ned , hadde jeg sagt at jeg hadde den værste pcen til verdi av 20 000kr OSV OSV,

 

kansjke de driver med forskringssvindel?

Hva er det med deg? Ja, naturligvis er det helt normalt at folk brenner ned sitt eget hjem for å tjene noen raske kroner. Deretter stikker de på hardware.no for å lure en gjeng med nerder for alskens rask de har liggende som egentlig ikke har noen verdi. Huff!

likeså unødvendig... =(

Veit kva eg skal gjere neste gang eg skal ha meg ny pc nå!

 

eh... faen går det av folk som tenker slik? eller trur at andre folk tenker slik.

Fyren kan jo selge maskina på qxl etter på (når han har fått erstattning) så kan han gji penge tilbake til dei som gav mest til han, eller til andre som trenger ein pc (lignende saker)

 

 

Forsikrignssvindel? :ohmy: Skjønner ikkje at dere kom på det ein gang, i allefall ikkje sammenheng med ein pc... :nei:

Lenke til kommentar

For å helle vann på bålet her (passendet ordspill)

 

Så har alle startet å dra ting ut av sammenheng igjen, osgf (eller hva han kalte seg) har fler ganger forklart sin første post.

 

Det burdet være en skreven regel som sier at du skal lese mellom posten\topicet før du poster selv. Denne feilen fører til utrolig mye rot på dette forumet.

 

Meninger som salte aper osv kommer med, er det strengt tatt ikke nødvendig å henge seg opp i da de fleste vet hva slike svar bærer preg av, hev dere over dem!

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Seriøs dette er det verste jeg har hørt og dumeste OMG

 

skal vedde 10kr på at alt han får kommer til å ligge til salgs på qxl

han for erstaning av forskringen uansett hva er vitsen å snylte hardware av folk?

han kommer til å bo på hotell en stund og der for han varm julemat tilgang til internet. hvorfor skal vi synes synd på han?

har dere ikke lest alle snylte/svindlingene som skjer over internet?

og dere tror på en klovn leke røde kors!

 

men vis trådstarter går og tar et bilde av huset,! da skal jeg sende en 40gb hd siden jeg har driti meg ut

men sett en halvfull sansau flaske foran huset og ha flaska synlig på alle bildene

 

Wow du satser en hel 40gb harddisk. Du er virkelig vill du!! Er du sikker på at du tør det da, det er jo tross alt hele 40GB!! You're insane! Ville bare si at jeg hater så negative personer som deg. Det er greit å være skeptisk, men det får være måte på da. Du kunne spart deg mye av det, og når du først kommer med ett slikt skarpt innlegg så kan du ihvertfall satse litt mer enn en stusselig 40gb siden du er så skråsikker på din sak. Siden du er så sikker så kan du satse mer din tosk. I dare you.

 

For å gjøre det litt spennende så byr jeg like mye som deg + 80GB. Ergo hvis du byr 300gb hd og han tar bildet, så sender jeg 380gb hd. Sender du noen komponenter jeg ikke har, sender jeg andre komponenter i lik verdi.

 

Så synes jeg at du kan begynne litt høyere enn 40GB. Jeg byr jo altså 80GB mer enn salte apa så mitt bidrag er hittils 120GB. Kan sikkert sende selv om jeg ikke får ser noe bilde, men ta bildet så den salte apa kan holde kjeften sin.

 

Så come on salte ape by mer, så skal jeg overgå deg din dritt.

gidder ikke å diskutere med sånne idioter som deg

 

vær så god send hele pcen din istedenfor er ikke det bedre og jeg skal sende deg linken av pcen din som ligger til salgs på qxl senere

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...