Gå til innhold

Anarchy Online uten abonnementsavgift (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for første gang på bittorrentnettverket fungerte det slik det blir lagt frem som: at nedlastningshastigheten er relatert til opplastingen. hadde utrolig ustabil nedlastning som lå mellom 3 og 15 k/s, helt til jeg skrudde opp uploaden min fra 5k til 50k. pluselig lastet jeg ned relativt stabilt mellom 60-80k/s.... merkelige greier. men jeg gleder meg! 50 minutter igjen nå...

Lenke til kommentar

Hva gjør jeg feil når jeg registrerer spillet.skriver navn/passord og e-mail.men kommer ikke videre ?kommer til No regular payment/CreditCard,da velger jeg No regular payment.men da må jeg skrive inne en code ?var ikke dette gratis da ?? :(

 

dere skriver jo:Du behøver heller ikke å skrive inn et gyldig bankkortnummer for å registrere deg, så her er det fritt frem for alle.

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd dette selv, men Funcom sier ganske klart at du ikke behøver kort for å spille.

 

("In a unique move Funcom is removing all cost barriers in the ultimate sci-fi MMORPG, allowing all new players to enter and stay, free of cost! At the same time Funcom is departing from the obligatory need to register with a credit card, making for an easier entrance and registration process.")

 

Kanskje noen som har gjort dette kan hjelpe? Litt merkelig hvis det Funcom sier ikke er korrekt.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke liker å laste ned fra bittorrent kan du bruke fileplanet.

 

Fileplanet : Anarchy Online Client

 

Tok å registrerte en ny konto akkurat nå og hadde ingen problmer. Trenger ikke

kreditkort eller noe som helst.

 

Register new account

 

Håper dette hjelper :thumbup:

takk.har lastet det ned fra bit torrent.har vært inne på linken din mange ganger i dag.når jeg har skrever klart side 1(navn/adr/passord/e-mail)kommer jeg på side 2.der står det at jeg må fylle ut kort-nummer ?eller kommer jeg ikke videre !

 

er det noe jeg ikke ser på siden der,står jo hvilken måte jeg vil betale på(side 2) på new account..

 

ps:skal man bare fylle ut side 1 på new account og submit ?

Lenke til kommentar
for første gang på bittorrentnettverket fungerte det slik det blir lagt frem som: at nedlastningshastigheten er relatert til opplastingen. hadde utrolig ustabil nedlastning som lå mellom 3 og 15 k/s, helt til jeg skrudde opp uploaden min fra 5k til 50k. pluselig lastet jeg ned relativt stabilt mellom 60-80k/s.... merkelige greier. men jeg gleder meg! 50 minutter igjen nå...

kordan i all f*** kan du sette opp uploaden..... har faen 16 timer igjen!!!

Lagger også som bare det...

Lenke til kommentar
Hvilke Bittorrent klienter bruker de fleste her? Noen som er raskere enn andre? Bruker selv vanlig klient, men downer nå med kun 16kb/s :(

Azureus er den beste jeg har prøvd. Tror ikke noen er raskere enn andre, men med Azureus har du MYE mer kontroll med alt.

 

for første gang på bittorrentnettverket fungerte det slik det blir lagt frem som: at nedlastningshastigheten er relatert til opplastingen. hadde utrolig ustabil nedlastning som lå mellom 3 og 15 k/s, helt til jeg skrudde opp uploaden min fra 5k til 50k. pluselig lastet jeg ned relativt stabilt mellom 60-80k/s.... merkelige greier. men jeg gleder meg! 50 minutter igjen nå...

 

Jeg bruker NetLimiter for å begrense upload (har capped DSL, det må til :thumbdown: ), og da merker jeg ingenting på nedlastingen. Jeg tor alle BitTorrent-klienter rett og slett virker slik at den automatisk justerer ned download hvis du reduserer upload.

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar

Dette er et skikkelig lurt trekk av Funcom. Det er viktig for et spill at nye spillere kommer til hele tiden. De siste månedene har Funcom gjort en del forandringer og gitt gode signaler, jeg har stor tro på at AO kommer til å leve vel i mange år ennå.

 

Anarchy Online er et komplisert og vanskelig spill, spesielt i begynnelsen. Det er også en viktig grunn til at jeg synes det er bra.

 

Til nye spillere har jeg 2 råd:

 

- Les og søk på forums.anarchy-online.com.

 

- Bruk clicksaver http://www.gnarf.net/clicksaver/ - med dette lille programmet kan du finne oppdrag som gir deg det du trenger av gjenstander, til eget bruk og til salg.

Lenke til kommentar

Dere som har spilt en del,kan man ikke spille med venner i Anarchy ?skulle prøve med en kompis,men fant ikke hverandre i spillet..

 

Finner venner og team i menu,men da må man jo treffe noen der man er på mappen ?

 

Vi begynte samtidig,en fant ikke hverandre der man begynte.vi bruke skype slik at ingen gjore noe feil..

 

Finnes det noen innstilling får dette i spillet,og hvordan bruker man det.synes det er dårlig hvis man ikke kan spille tilsammen på Anarchy.

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
Dere som har spilt en del,kan man ikke spille med venner i Anarchy ?skulle prøve med en kompis,men fant ikke hverandre i spillet..

 

...

 

Vi begynte samtidig,en fant ikke hverandre der man begynte.vi bruke skype slik at ingen gjore noe feil..

I området der du begynner kan det vaere maks 16 personer. Når fler en det starter nye karakterer, blir det oppretta nye versioner av oppstartsområdet.

 

Dersom dere går inn i wompa-rommet bak rekruttererne (det ligger tvers over der hvor alle "alien scouts"-ene er) kan dere møtes og lage et team. Når dere går tilbake til oppstartsområdet vil dere havne i samme versjon av det.

 

Hvilken version du er i kan du sjekke ved å trykke shift=F9. Det er nummeret etter GroupSelector som teller. Dette kalles derfor GS.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...