Gjest QbeC- Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 (endret) Hallo dere. Tenkte jeg skulle se hvor mye jeg kunne presse ut av min A64 3400+ Men jeg vil senge Timingsen på minne mitt (Geil pc3200) EVEREST sier at det nå ligger på 5.4.4.8 Hvor lavt kan jeg gå? Å hvor i bios må jeg gå får å stille på dette? GB K8NSNXP. Endret 15. desember 2004 av S:T:A:N:D
Rolfus Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Ta utgangspunkt i standard timings for ditt minne. ( 2-3-3-7 ?) Vet ikke hvilken bios Gigabyte bruker, men det skal gå greit å finne med litt leting, vanligvis under advanced chipset options.
Playmofetish Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 I din egen link fra PSdata står det at disse brikkene har en spd-timing på: 2,5-4-4-7 og Command Rate 2T. Med andre ord skal du kunne sette minnet til 2,5-4-4-7 og kjøre dette uten problemet. Vil du lavere enn dette, må du muligens prøve å øke spenningen noe. Men brikkene dine er jo ikke laget for det, så det er ikke sikkert det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå