Zjaxy Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jeg har fikset problemet! Det jeg gjorde: Formaterte, la inn nyeste frivere 66.93 og oppdatere drivere på chipset, lydkort, nettverkskort. Også lot jeg vær å innstallere Experttools. har spillt i 2 timer nu og problemet har ikke kommet opp for meg
Lch Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hvilket problem? Har Gainward 6800 LE, trengte ikke gjøre noe som helst for at det skulle funke.
Fixer'n Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Tror ikke det hjelper nei. Problemet er ved biosen til skjermkortett. I følge gainward da.
scrutinizer Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 (endret) Har vært på gaiward sine sider. De funker bra som skryte/promoteringsside men det mangler jo fullstendig på info til kunder. Fixer'n...hvor har du fått vite at det er bioset som er problemet? Endret 16. desember 2004 av scrutinizer
un0kai Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 We are currently working on this issue. It appears to be solved by a change in the BIOS. Please bare with us. We will announce the BIOS as soon as available Best Regards / Mit freundlichen Grüßen / Saluti / Med venlig hilsen / Med Vänliga Hälsningar / Salutations / Met vriendelijke groet / Saludos / s pozdravem Peter Tersluisen dette er svaret jeg har fåt fra gainward da jeg sente dem en mail angående mitt problem.... etter at jeg fjernet alle drivere og reinstallerte allt (chipsett osv) så ser det ut til å virke, litt merkeli egentli, men har spillt doom3 i 3 tilmer i strekk nå uten problemer:)
Fixer'n Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 (endret) Fikk samme mailen jeg også. Men har ikke tro på at de greier å fixe det så jeg byttet til et annet merke. se her http://www.leadtek.com/3d_graphic/winfast_a400_1.html Meget bra kort, har modet det å klokket det får litt i overkant av 4000 i 3dmark. Stille å kjapt kort. edit skriveleifer trøtt ja natta Endret 16. desember 2004 av Fixer'n
friskies Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Ser ut til at cas på minnet er feil (står på 4, skulle ha vært 5). Eneste løsningen er å underklokke minnet 100Mhz. Men hvis dere vil bytte kortet så er det ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå