Gå til innhold

Kan ikke spille en del 123spill ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har problemer med å få spilt blant annet candystand (billiardspill) på 123spill.no ..

Får denne feilmeldingen : We have detected that you do not have javascript enabled. In order to play games on this site, you must enable javascript.

Ihvertfall så forsvinner denne meldingen når jeg slår av firewall/NIS .. Men det hjelper ingenting, får ikke startet spillet..

Hva er problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å bruke dritt browsere :D (tipper at du bruker IE, internet explorer) og skift til å bruke opera. Det er gratis og har innebygget java. Lykke til!

Skrevet
Slutt å bruke dritt browsere :D (tipper at du bruker IE, internet explorer) og skift til å bruke opera. Det er gratis og har innebygget java. Lykke til!

jeg bruker den nyeste opera.. !

post-189-1103210899_thumb.jpg

Skrevet

jeg bruker den nyeste opera.. !

Sikker på at du innstallerte det med java. Er vel en utgave av Opera uten java.

Skrevet (endret)

Bruk IE til 123spill.no

Dessuten har du ikke nyeste versjon av Opera. Nyeste versjon er 7.54.

(btw, 7.23 eier alt!)

Endret av razh0r
Skrevet
Bruk IE til 123spill.no

Dessuten har du ikke nyeste versjon av Opera. Nyeste versjon er 7.54.

(btw, 7.23 eier alt!)

Helt enig, Opera funker ikke så bra med flash spill og lignende.

Skrevet

Synes Opera funker minst like godt til spill som IE.. Har egentlig ikke merket noen forskjell (bortsett i fra at Opera laster siden fortere, og det er da ikke noe negativt)

Skrevet (endret)

123spill er greit om man kjeder seg og ikke har noen verdensting og gjøre :) Husker jeg fikk hekta på ett spill der som heter Motherload :thumbup:

Endret av MrX_
Skrevet
123spill er greit om man kjeder seg og ikke har noen verdensting og gjøre :) Husker jeg fikk hekta på ett spill der som heter Motherload :thumbup:

Motherload sjekka det,ja det var ikke så værst... :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...