Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefaling av ISDN kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TeleS er utelukket på dagens marked uansett, ettersom de har sluttet å lage drivere til sine ISDN kort (og dermed så finnes det ikke noen Windows XP drivere f.eks). Jeg har lang erfaring med Asuscom sine ISDN kort og kan trygt anbefale disse. De er stabile, billige og Asuscom er flinke til å lage drivere til kortenen sine (til de aller fleste platformer, inklusive Linux).

Lenke til kommentar

det er ikke så lett, når man sitter med isdnkort og linje, MEN må hente driverene på nettet for å kunne bruke isdnkortet!

 

Det er jo derfor man skal ha isdnkort, for å komme seg på nettet og hente oppdaterte drivere til all annen hardware som man måtte eie.. :smile:

Lenke til kommentar

Hei..

 

Har selv hatt TeleS og Asus... teleS kortet er ikkje mye å skryte av!, men AsusCom kortet har vært svært tro i sin tjeneste! dog MÅ en bruke nye drivere. Dette fordi de drv som fulgte med kortet var noe ustabile! Ellers vet jeg at Eicon Diva kortene er bra... men forskjellen merkes ikke før en spiller på nettet...(lavere ping)

Lenke til kommentar

Jeg bruker Billon ISDN card og er veldig fornøyd med dette. det er ingen driverbugs. i tilegg har man et smart program som gjør at kortet automatisk kobler opp til dual isdn når du bruker visst mange prosent av linja. hvis du f.eks ikke laster ned noe, ligger den på single, og kobler opp til dobbel når du laster ned filer. dette er kjekt. du trenger ikke bruke det hvis du ikke vil.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-04 12:40, Zamoht skrev:

Eicon Diva er noe av de bedre isdnkortene jeg har vært borti..


Isdn kortet er oftest den komponenten som trubler mest, dermed er det vktig å kjøpe kjent merke.



 

Merket det. Bare hor og ****skap med mitt ISDN kort. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...