Gå til innhold

Noen her som spiller Project Entropia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eg lurer mest på er hvor mye det koster. Så en film fra det der du kunne kjøpe klær. Så kort sagt får man en standard utrustning fra starten av, eller må man kjøpe alt med ekte penger? Er det ei fast månedsavkift, eller baserer spillet seg på at man kjøper ting i spillet for ekte penger?

Lenke til kommentar
Det eg lurer mest på er hvor mye det koster. Så en film fra det der du kunne kjøpe klær. Så kort sagt får man en standard utrustning fra starten av, eller må man kjøpe alt med ekte penger? Er det ei fast månedsavkift, eller baserer spillet seg på at man kjøper ting i spillet for ekte penger?

Spillet i seg selv er visst gratis. Gratis å laste ned, gratis å spille, men alt en trenger må en kjøpe, å en har ikke no når en begynner så da må en frem med visa kortet. La inn spillet jeg, men slettet det fort.. Tar ikke sjangsen.. Kan tenke meg åssen det blir. kommer hjem fra en litt fuktig tur på byen, setter seg ned foran spillet å kjøper seg noe en har hatt lyst på lenge som koster no helt sykt med peng.... Det var den lønna :laugh:

Lenke til kommentar

Ganske greit konsept for de som styrer spillet;

skal ha seg ny bil eller noe, så bare introduserer de et par nye ting i spillet.

 

Koder frem noen biler, et par små øyer og litt motevisninger, så selge hele molevitten på eBay. De oppretter vel snart en egen sentral bank til å holde styr på inflasjonen...

 

Fett at AO er freebie for et år, men må ha en bedre bb linje før jeg får spillt noe som helst.

Lenke til kommentar

Vell....Jeg kan informere om det at man MÅ!!! ikke sette inn penger....Det er bare til for at man ska kunne komme seg kjappere opp på rang stigen......Man kan tjene penger gjennom å jobbe.....Samle så kalte Sweat fra dyr å selge dem til andre personer som trenger de......

 

Har selv spella det i en uke nå å må si at det er et toppen spill....Men dog anbefaler jeg å sparke inn ca 20-100$ til å starte med.....Går litt kjappere da siden man da har råd til å skaffe seg litt utrustingn som armor, pistoler, ammo..........

 

 

 

 

Det du får i penger i spille når du setter inn er 10 "ped" pr 1 dollar.....Men om man ska registere et bankkort så koster det deg/dere 10 dollar om jeg ikke husker feil.....Det kommer også en "Tranasksjons avgift" på 3.5% av det man setter inn.....

Lenke til kommentar

Jøss, så mange spekulasjon om spillet her som går.

 

Som Dogg sa, så behoøver ikke man å legge inn penger. Men for å være helt ærlig så koster det hver måned for å spille mange andre spill, som AO. Project Entropia er uansett et spill med bedre grafikk og bedre miljø, og dersom jeg skulle bruke like mye hver mnd. på PE som jeg ellers hadde brukt på AO, så er det jo verdt det. Last det inn å ta en titt. Det koster ingenting å løpe rundt å se på de pene omgivelsene.

 

Og dersom man ikke spiller et par måneder av en eller annen grunn, så koster det jo ikke noe. :) Og man kan selge alt man har i spillet når som helst, og få pengene igjen fra spillet (dvs i ordentlige penger).

 

I tillegg vil jeg bemerke at, dersom man ikke aktivt aktiviserer kort er man begrenset til innskudd på $10 (under 65 kr) hver måned.

 

 

Dogg: Jeg kan ikke se at det koster noe å registere et kort med dem heller. Det er tross alt ikke mer enn at infoen ligger hos dem.

Endret av joebush
Lenke til kommentar

Vel....Det er en ting man ska vera klar over når man spiller......Man taper hele tiden litt penger i form av ammo, våpen skader, armor skader.....Men når man dreper dyr så vil man også finne penger/div andre ting av verdi....Noen ganger der det mye noen ganger er det lite og noen ganger er det ingen ting.......

 

 

Men for dere som har planer om å starte med spillet......Begynn med å ta dere ned til Port Atlantis om dere ikke starter der :).......litt Vest om byen vil du finne et utmerket sted å samle sweat som man igjen kan selge...

 

En annen ting du burde gjøre før du gjør noe annet er å skaffe deg en Mentor....Han vil hjelpe deg med div ting, om du er veldig heldig så treffer du på en generøs sådan som vil støtte deg med våpen og andre ting.....Pointe med å vere mentor er at man kan få spesiele ting som man ellers ikke kan kjøpe noen steder :) Noen ender opp med en pistol/rifle eller lignende i "mentor`s edision"

 

 

Jakt Når det kommer til jakt så kan jeg anbefale noen dyr til å jakte på....Som er lette å felle med en øks te.x

Snablesnot Men bare yound og adult....De andre typene blir for sterke uten en god armor....

 

Også har man Combibo

Her gjelder også samme sak...Ligg langt unna de som er støre en adult eller av noen annen type....Treffer du på en Guardian så har du ikke stor sjangse om du er alene....

 

Exarosaur

Den her er ganske lett å felle...Du tar den lett med to slagg bakfra med en Axe 1x0....Den gjør ca 28 i damage da...

 

Jeg er lei av å jakte

Ja da kan du reise rundt å finne fram teleporte....Det er en ting jeg anbefaler deg å gjøre så tidlig som mulig....Gjerne i samenheng med jakt.....Men ver for siktig..Du kan treffe på ganske kraftige ting der ute....Så ha tolmodighet å gå ikke løs på alt som flytter på seg..

 

Tjene penger

Vel det er to enkle måter å tjene penger på...

 

1. Du kan reise til Port Atlantis å sweat,e der.....Verdien på sweat variere mellom 1.4-1.9 ped for 100 flasker med sweat.....Er du heldig så når du kanskje 2ped men da må du ha ganske stor flaks eller ganske mange flasker :)

 

2. Man kan også tjene penger/våpen på å slå seg sammen med en som driver med jakt....Det foregår på den måten at "du" funker som "mob" lokemat og da springer enten i sirkeler rundt han (om han bruker øks/sverd av noen form) du jakter sammen med eller fram og tilbake forran han (om han bruker våpen)

 

LVL

Dette er også et spill som går utpå å vera flink til ting....

 

De som kan vere anbefalt er å starte med å sweat,e til man når lvl 100 eller mere om man gidder....

 

Så kan man da bruke pengene man har tjent på det til å skaffe seg enten et sverd eller øks av noen form......

 

Man kan også gå til innkjøp av pistol/rifle/kanon..Men jeg anbefaler at du starter med pistol siden du da slipper å bruke mere penger en det du må, Jeg anbefaler der en Mann MPH siden den er ganske billig i bruk å den forbrenner bare 1 ammo pr skudd....

 

Men om du har lyst til å prøve deg med en rifle så kan Jester D-1 vere en fin ting å starte med...Denne har en litt høyere ammo forbrenning...Den bruker 2 ammo pr skudd så den er litt dyrere i drift.....

 

Prisen på ammo er på 1 ped for 100 skudd...Man får kjøpt ammo i 1ped 10ped og 100ped pakker....Alt etter hva du vil ha...

 

 

 

 

 

 

 

Bilder er hentet fra http://entropia-pioneers.kicks-ass.org

 

Der fines det også flere lister over våpen, Armor,mob`s, Roboter, Kart og masse annet snax

Lenke til kommentar
altså et nytt pyramidespill , enkelt og greit

Kunne ikke dy meg på å svare på dette.....PE er ikke noen form for pyramide spill siden jeg,du og ander ikke kan tjene penger på at du blir med.....Derimott så kan man tjene på å selge å kjøpe ting akurat som i virkligheten....

 

Om jeg ikke tar 100% feil når det gjelder pyramide spill/foretninger så er man avhengig av en annen person, og at den personen ska kjøpe/selge og rekrutrere nye medlemer....Det er ikke noe sånt å tjene på i dette spille her...Mao ikke noe pyramide spill :)

 

 

Det er heller ikke nytt....Det har vert igang siden 1995.....Om man ska tru det som står på siden dems da :thumbup:

Lenke til kommentar
Som tittel sier, er det noen her som spiller Project Entropia? I så fall, er det no bra? Syns ikke det ser så ille ut, men tanken på å kunne bruke "ekte" penger er litt skremmende. Kunne vært artig å prøvd kanskje.. Virker som det er gratis, etter hva jeg kan finne på nettsidene deres. Project Entropia

Jeg kan anbefale spillet.

Det er en ganske artig opplevelse og anderledes enn andre online spill.

 

Man bør spille det i over 100-200 timer før man kan gjøre opp en egen mening fordi det er ganske komplekst.

 

Mvh,

Kjetil :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...