Gå til innhold

Leveringstid i julen


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har dere noen tips om hvem som leverer raskest nå i julen. Skulle gjerne hatt noe stuf nå før helgen.

 

Komplett melder om Grunnet ekstremt stor godsmengde er Stokke godssenter (Posten) ca. 2 dager forsinket på Servicepakker, noe som i seg selv også kan bety forsinkelser hos Komplett.

 

PsData eller Multicom? Er Netshop noe og satse på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Har dere noen tips om hvem som leverer raskest nå i julen. Skulle gjerne hatt noe stuf nå før helgen.

 

Komplett melder om Grunnet ekstremt stor godsmengde er Stokke godssenter (Posten) ca. 2 dager forsinket på Servicepakker, noe som i seg selv også kan bety forsinkelser hos Komplett.

 

PsData eller Multicom? Er Netshop noe og satse på?

netshop går også gjennom stokke. så det vil ta omtrent like lang tid som komplett.

Lenke til kommentar

Tja det er dårlig med sjapper i Stavanger. Er riktignok en stor by.

 

Ja de fleste nettbutikkene og distributørene har jo adresse Kullerød så det er jo ikke rart det blir kø. Det har tidligere år også vist (og i år er det enda værre). Det var egentlig derfor jeg tenkte litt på psdata/mulicom.

Lenke til kommentar
Noen som har handla fra komplet i går eller i dag? Hvor raske er de til og pakke?

Jeg la inn en bestilling den 13.12 (altså to dager siden) kl. 19:34. Pakkinga startet 20:40, og var ferdig samme kveld 00:13. Kjempebra av komplett :w00t:

 

Riktignok var det kun en ting i bestillinga, det kan vel kanskje ha hjulpet på litt. Den ble sendt i går kveld. Har komplett begynnt å bare sende en gang om dagen (kvelden) forresten? Syns det har virket sånn på de 3-4 gangene jeg har bestilt i høst.

 

Pakka var i alle fall i Oslo i dag tidlig! Bra jobba både komplett og posten så langt :thumbup: Men er sikkert ganske store forskjeller nå, jeg må ha hatt kjempeflaks :p

 

For de som vil se nettsjapper som har leveringsproblemer nå tror jeg skal ta en titt på www.play.com. De bruker jo gjerne opp mot ei uke for tiden på å få sendt en film nå :!:

Endret av amundsf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...