RaW_DeNiM Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 hvor i allverden har tegnemuligheten på msn 7.0 beta blitt v? den var plutselig borte. vil gjerne ha den igjen.. har reinstallert flere ganger uten hell. p.s er det feilposta så flytt meg er dere snille
- mOtz^ - Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Venner av meg som har fått den med i senere tid... men jeg har ikke hatt den samme flaksen...
RaW_DeNiM Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Venner av meg som har fått den med i senere tid... men jeg har ikke hatt den samme flaksen... men min forsvant den:(
RaW_DeNiM Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 må vel være noen her som vet noe??????
Explorer Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Jeg har den enda. Men jeg kan ikke se at det er den funksjonen jeg har hatt mest bruk for. Egentlig så er hele MSN 7 en fjortiss-MSN. De funksjonene som er lagt til er bare irriterende. Personlig så blokkerer jeg alle som prøver å bruke de funksjonene mot meg (nudge og wink). Løsning: Formater!
RaW_DeNiM Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Jeg har den enda.Men jeg kan ikke se at det er den funksjonen jeg har hatt mest bruk for. Egentlig så er hele MSN 7 en fjortiss-MSN. De funksjonene som er lagt til er bare irriterende. Personlig så blokkerer jeg alle som prøver å bruke de funksjonene mot meg (nudge og wink). Løsning: Formater! LOL så morsom vi var da
Juleniss1 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 kan kanskje ha noe med at det er BETA...? Innstaler 6.0 du.
RaW_DeNiM Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 kan kanskje ha noe med at det er BETA...? Innstaler 6.0 du. funker da greit men men er den tegne funksjonen som stakk av
Dr.X Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Du trenger Handwrite plugin for tegning da, følger ikke med MSN på noen måte.. Google -> handwrite MSN.. elno
RaW_DeNiM Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Du trenger Handwrite plugin for tegning da, følger ikke med MSN på noen måte.. Google -> handwrite MSN.. elno var jo der da jeg installerte det
RaW_DeNiM Skrevet 15. desember 2004 Forfatter Skrevet 15. desember 2004 Du trenger Handwrite plugin for tegning da, følger ikke med MSN på noen måte.. Google -> handwrite MSN.. elno men uansett. installerte greiene og det funka... thanks dude
Nicklas Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Du kan også laste ned noe som heter noe som jeg ikke husker akkuratt nå, fra Windows sin hjemmeside. Da kan du bruke den funksjonen som er innebygd i selve MSN 7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå