Gå til innhold

Rotete forum ...


Anbefalte innlegg

Dette har vel med at det har kommet opp så mange temaer som går igjen og igjen at dere har måttet åpne enda flere kategorier. Jeg personlig har ikke lagt merke til Forumkategorier på venstre sida der før nå. Jeg skulle poste en tråd om mp3 spillere og slang den inn under alt annet om hardware nederst på sida. Det jeg egentlig hadde måttet gjøre da var å åpne fire sider fra starten av forumet.

 

Screenshot

 

1: Starten av forumet.

 

2: Inn på lyd og pc høytalere. Trykke på ny forum kategori for mp3spillere.

 

3: Trykket på linken i tråden.

 

4. Der ligger tråden jeg postet.

 

Hva med å legge igjen en speilet kopi der jeg opprinnelig posta tråden ?

Syntes hele opplegget er for rotete rett og slett ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (gixxerman @ 14/12/2004 : 12:06)
Hva med å legge igjen en speilet kopi der jeg opprinnelig posta tråden ?

Da er jo poenget med flere kategorier borte.

 

Dessuten, hvis du trykker på lyd og bilde, helt til venste, så mp3 spillere, så er du i forumet. Altså to klikk, ikke fire.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Så du vil ha en speilet kopi av alle tråder i annet om hardware? Eller er det kun dine som skal ha det?

 

Eller er det bare de som er feilpostet som skal ha det? Slik at det lønner seg å feilposte.

 

Annet om hardware er ikke en dumping kategori for alle tråder.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

QUOTE (Orjanp @ 14/12/2004 : 12:29)
Eller er det bare de som er feilpostet som skal ha det? Slik at det lønner seg å feilposte.

Nettopp der ligger aberet med å være snill. Prøver vi å hjelpe alle med å speile tråder får vi konsekvensene med at folk ikke gidder legge den på rett sted. "moderatorene flytter den uansett for meg"...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...