Gå til innhold

Ikke noen com port. Hjelp!


KNurven

Anbefalte innlegg

Fikk en ny bærbar på jobben. skikkelig råtass av en ibm (t42p)

 

men når jeg pakket opp denne, så jeg at denne manglet en com-port.

Dette undrer sikkert mange på hvorfor jeg savner. Men det har seg slik at jeg jobber en god del men nettverkselektronikk, der com-port fremdeles brukes til konfigurering

 

finnes det noen form for usb-til-com-port overgang eller et pcmcia-kort med com- port.

 

håper dere kan hjelpe en stakkars nettverksdrifter her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Ganske sikker på at eg har sett noko slikt på Clas Ohlson, men eg fant det ikkje noko plass no...

 

Det er sikkert andre nettbutikker som har sånt også, men du må nok sikkert ringe. Det som sikkert er mest aktuelt er USB - COM. Trur ikkje det finnes noko PCMCIA - COM.

 

Mvh.

 

Green

Lenke til kommentar

Faktisk så er det mangen programm som er skrevet for win95 som virker dårleg med usb>rs232, men nokk om det.

 

For "mannen i gata" så er det nokk ikkje eit stort problem, men for dei av oss som held på med programering av diverse nettverks/signal/styre/telefonisystem så er det mangen program som er dos-baserte,

 

T.d. telefonsentraler ifrå ein av dei størst leverandørane. (skall ikkje nevne kvem)

Dei bruker rs232 og v24 for konfigurasjon. Programmvaren vart skreve i ei tid då win 3,1 og 3.11 var rådane (når man ser bortifrå unix/bsd) Etterkvart så kom det nye versjoner, men dei baserte seg stadig på den gamle akritekturen. Så, vart det lansert ein"totalt" ny versjon av programmvaren på sentralen. Sammen med denne, så vart det lansert eit nytt konfigurasjonsprogram som brukte win98 sin "frontend" for comporter.

Problemet var det at den nye versjonen var ikkje bakoverkompatibel, så skulle du bytte versjon, så måtte du bytte prossessor og talestyringskort, noko som og krevde ein annan straumforsyning.

Bare i deler så kom opgraderingen fort på 15-20000 kr. For å ikkje snakke om alle timane det ville ta å overføre all data manuelt, igjen p.g.a. inkompabilitet.

 

Dette var sjølvsagt ein kostnad som svært få kunder var interisert i å påkoste seg, då deiras system fungerte utmerket som det var. Den einaste forskjellen var eindel nye tjenester (som dei fleste ikkje bruker) og ein ny apparatserie, som mangen ikkje ville ha då deira gamle apperata fungerte utmerka, og dei ikkje hadde planer om nokre store utvidelser på mangen år.

 

Så det ein ente opp med var ein haug utstyr, som ein var avhengig av eldre programvare for å kunne drive service på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...