Gå til innhold

trøbbel med outlook og outlook express


slimer

Anbefalte innlegg

heisann..

Til vanlig bruker jeg outloook ekspress og den dekker alle mine behov. Mne nå nylig måtte jeg ta backup av simkortet mitt, sms og tlf nr og da måtte jeg installere outlook for å kunne synkronisere mot den. Instalasjonen tok og konverterete outlook ekspress min til outlook selv om jeg valgte at den ikek skulle gjøre.

Da tenke jeg, skit au, gjør ikke noe. men det som skjer nå, outlook vil ikke starte pga noen feil og jeg får så klart ikek åpnet outlook ekspress heller fordi den er konvertert.

og dermed har jeg ingen av de to programma som virker på maskinen nå.

 

Prøvde å reinstalere outlook men det hjalp ikke..samme problem. Prøvde å avinstalere outlook og det hjalp heller ikke da jeg ikke finne tilbake til Outlook ekspress igjen.

 

Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

 

Går det an å laste ned bare outlook ekspress, for jeg har siste versjon av internet eksplorer og har bare funnet den i pakken med outlookekspress.

Når jeg prøver å ïnstalere den pakken for å instalere O.E. på nytt får jeg besked at jeg har den siste versjonen og instalasjoen avslutter..

 

NOen forslag til hva jeg kan gjøre?

 

hilsen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første: Ingen installasjon kan "konvertere" Outlook Express til Outlook. Det den kan gjøre er å importere e-post og adresser fra OE til Outlook.

 

For det andre: Hvis Outlook ikke vil starte på grunn av noen feil er det kanskje lurt å opplyse hva disse feilene er?

 

For det tredje: OE er fortsatt installert på maskinen din. Hva skjer når du forsøker å starte OE?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...