Gå til innhold

noe spørmål omg. kabinett


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Tenkte på å meg en ny kabinett som forsåvidt er "ferdigstylet". Tenkte på

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCXWAR1RE

 

men er det noen som vet om det er mulig å slå av/på lysa foran mens PCen er på?

 

..noen forslag til andre kabinetter a la denne?

 

EDIT:

 

..har sett litt mer på kabinetter og liker godt Thermaltake Lanfire..hva syntes folk om denne?

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nylig kjøpt meg Thermaltake SViking, er kjempefornøyd med det! 2x12cm ferdigmonterte regulerbare vifter (ca. 1500-2800rpm) Bra "glass" plate på sidedøra, 2 låser osv. det som mangler er to (eller flere) 30cm katoder som man kan plassere rundt omkring inni der.... Det har jeg gjort, kan legge ut et bilde av kabinettet :D

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke kjøpt noen av de der kabinetta, kjøp heller et Chieftec kabinett å stayle det om du apselutt må ha kabinettet stayla.

..kan du egentlig begrunne dette med en objektiv mening?

 

...SViking er et fint kabinett med gode plassmuligheter..monterte opp en for noen dager siden med en kompis..personlig syntes jeg at kabinettet er litt for mørk..og kanskje litt liten?! send gjerne bilder av den moddet til meg..PM!

Lenke til kommentar
Dette er mere eller mindre kapring av Tråd... Ohh-noo og briktern. Og vis han vill ha ferdig stylet case så respekter det da...

Jeg prøvde bare å gi han et tips om å style pc'n selv (selv om det ikke skal mye til for å style Thermaltake kabinett)... Respekterer selvfølgelig at han vil ha et ferdigstylet kabinett, men prøver bare å vise han muligheter...

 

Hva sier DU ohh-noo?? ombestemt deg?

Lenke til kommentar
Dette er mere eller mindre kapring av Tråd... Ohh-noo og briktern. Og vis han vill ha ferdig stylet case så respekter det da...

Jeg prøvde bare å gi han et tips om å style pc'n selv (selv om det ikke skal mye til for å style Thermaltake kabinett)... Respekterer selvfølgelig at han vil ha et ferdigstylet kabinett, men prøver bare å vise han muligheter...

 

Hva sier DU ohh-noo?? ombestemt deg?

jeg vet ikke jeg, det er utrolig vanskelig å velge noe..jeg setter stor pris på alle tilbakemeldingene..

 

det finnes så utrolig mye å velge mellom :dontgetit:

 

..men dere, digitalimpuls.no solgte neonrør til 25kr. pr.stykk men det var uten fot, eller no sånt..hva menes med det? trenger man det? det de solgte var liksom et rør med en ledning..er det alt man trenger for å få den til å funke?

Lenke til kommentar

Kjøp et kabinett du synes ser tøft ut og som har plass til alt du skal ha inni og til eventuelle oppgraderinger.. når det gjelder det kabinettet med lysene kan du bare klippe en av ledningene til lyset og sette på en bryter der.. bryteren kan du feste i sideruta eller i et av lokkene til drevene..

Ellers er towerne Raidmax Scorpio eller Cobra noen jeg liker.. Har Scorpio selv og er veldig fornøyd med det.. skal modde litt snart.. sette inn rute med vifte i toppen og en del etches o.l. rundtomkring i tillegg til noen morsomme gadgets som soundcontrol, viftestyring og Harddisk-kjøling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...