Gå til innhold

try2hack

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på level 6 men kan noen si meg hvordan bcnn systemet virker har lett over alt uten å finne noe.. pleace hjelp meg.

[ Denne Melding var redigert av: Nerdiboy på 2002-06-03 19:19 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har sett igjennom disse to postene men og har packetsniffer har sniffet pakken funnet alle a ene og alle b ene mn jeg finner ikke ut av det bcnn systemet...

Skrevet

Bacon er navnet på et kodesystem! (makan til hinting) det systemet fant jeg på google i løpet av sekunder, og hvis ikke du klarer å finne det lurer jeg på hvordan du klarte å komme til level6... :smile:

Skrevet

Level 6? Gosj.. Kommer ikke til 4. level en gang.. (men så har jeg aldri prøvd meg på hacking før dette da (som jeg satt i en hel HALT TIME med)). Kunne tenkt meg å lært en del men vet ikke hvor jeg skal begynne.. :sad:

Jaja.. Life goes on :smile:

Skrevet

Hun var flott!!!

Men ang. level 6... Du finner kodingen hvis du søker på Bacon..

Koden er kodet i a'er og b'er...

F.eks.:

aaaaa =a

aaaab =b

osv.

Det er ikke slik, men nesten...

Skrevet

Quote:

Nostradamus skrev (2002-06-03 21:40):

...mye greier...

Kan du vera så venleg å fjerna bildet i signaturen. Tenk på dei stakkars modembrukarane. Men dama, ho var bra :smile:

mvh.,

Vegard,

moderator

Skrevet

Dette er fullstendig off-topic, men Nostradamus; hvem er dama? Man må jo begynne å lure når du smekker opp en fullstendig (?) ukjent dame i signaturen?

Kunne på en måte forstått det om det var en kjendis eller noe, men...

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-04 01:01, borre skrev:

En Miss *** som var med i Miss Universe.

Nærmere bestemt Miss Sveits

80 GiB er ikke 80 GB

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-06-04 01:04 ]</font>

Ahh... Takk skal du ha... Så var hun kanskje ikke fullstendig ukjent likevel...(?)

(Har de så bra damer i Sveits, altså...? :smile:)

Skrevet

jeg måtte prøve meg på try2hack jeg oxo :smile:

desverre er forumet nede, så jeg prøver meg her.. på level 5 antar jeg at man trenger en decompilerer for den .exe fila. Jeg har ikke funnet et brukbart program for å gjøre dette, selv etter en del søking og generell leting. Kan du gi meg navn evnt url på et brukbart program til dette?

[ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-06-05 03:57 ]

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...