Gå til innhold

HL2 lengere enn Doom 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bestemmer selv hvor langt Hl2 skal være...du kan rushe igjennom eller så kan du gå sakte å skyte allt på morroe steder eller røske utt allt i hus og slenge det i vannet....Du kan velge hvor nøye du skal runne det

LOL ?

Velge hvor nøje du runner det ?

Runner man det nøyere ved å kaste ut ting av alle husene.. ?

Å kaste ut ting av hus er bare hvis du kjeder deg..

 

Det blir det samme som å se på videoer i PDA'en i Doom 3.

Lenke til kommentar
LOL ?

Velge hvor nøje du runner det ?

Runner man det nøyere ved å kaste ut ting av alle husene.. ?

Å kaste ut ting av hus er bare hvis du kjeder deg..

 

Det blir det samme som å se på videoer i PDA'en i Doom 3.

Ganske mye utrolig hva du kan gjøre med fysikken i spillet dersom du ikke vet det :roll:

 

HAHA! Og det er aldeles ikke det samme som å se videoer i Doom 3! Dersom du faktisk tenker litt anerledes enn å gå rundt hjernedød og skyte på alle ting, så går du glipp av veldig mye i HL2. Det som gjør gameplayet i HL2 så bra er at du kan eksperimentere med fysikken og finnes ganske mange måter å komme deg igjennom utfordringene/hindringene på.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Doom3 er ihvertfall MYE vanskeligere enn Half Life 2, og da mener jeg mye også. Half Life 2 er lett på easy, lett på medium og litt lett på hard, mens Doom3 er lett på easy, medium er like vanskelig som hard på HL2, Veteran er ganske vanskelig, mens Nightmare er veldig vanskelig og utrolig gøy (HP dropper ned til 25 hele tiden, du tålet MAX 2 skudd/slag av de dårligste folka). Eneste som kunne vært bedre med Nightmare på Doom3 er hvis folkene hadde tålt litt mer. De tåler akkurat som på medium jo :ermm:

Lenke til kommentar

Doom3 tar lengre tid å spille men er ikke vanskelig å spille i det hele tatt! Det tar noen minutter å lære seg rutinen med at hvis du plukker du opp armor/ammo etc.: bøøøøø! åpner du en dør: Bøøøøøø! går du inn i en mørk krok: bøøøøø! osv. Veldig lett å lære seg gameplayet i Doom3..

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Jeg syntes Doom 3 var lengre enn Half-life 2. Og det til tross for at følelsen av å kjøre scootern varte en "evighet".... ( Og da ikke på en positiv måte )

Den scootern var utrolig morsom i førsten men etter ca tre kvarter blir man liksom litt lei.... HL2 er et kotere spill en Doom3 men alikevell........HL2 er jo 1000 ganger bedre.

Lenke til kommentar

"En average Gamer bruker ca 40 timer på HL2"-MY ASS!

 

Jeg brukte ca 13 timer!

 

Nå vil jeg jo se på meg selv som en Super-gamer (om det er noe som heter det :p ), men likvel! jeg trodde faktisk jeg ville bruke MINST 25 timer!

 

fattern brukte jo 20 timer, og han for og vimset rundt omkring overalt, gjorde som Mesh, studerte små detaljer, og brukte 10 minutter på å se på kopper etc.

Fattern er en av de som, når de spiller spill som CS, UT2004, Q3 etc, ser den veien de går.

Blir de skutt bakfra, bruker de |----------------------------------------| så lang tid på å snu seg 180 grader rundt... :roll:

 

EDIT: Oj, glemte å skrive det som var ON topic :p

DOOM3 og HL2 er vel egentlig ganske nærme hverandre, når det gjelder lengde, men HL2 har mye større areal, i tillegg til at fysikken, omgivelsene, scenene etc, gir spilleren muligheten til å være på en plass lenger enn i D3, hvor man, etter å ha drept en fiende, blir "tvunget" videre, fordi det ikke er noe mer å gjøre der...

 

Så egentlig, hvis vi tar med mulighetene til å være lenger på en plass av fri vilje, vil jeg si at HL2 er ganske mye lenger enn D3. (Opptill 50% for de som VIRKELIG har lyst til å studere HVER eneste skinnende pixel i spillet uten å synes at det blir kjedelig.)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Ok. Kompisen min begynner å bli litt overbevist om at Doom 3 er lengere en HL2.

 

Men når vi diskyterte kom han med påstander som dette:

"Doom 3 virker veldig lagt fordi man går i de endeløse trange gangene hele tiden."

 

Men så er det jo også slikt at D3 hadde vel 2 - 3 bosser igjennom spillet. Det gjorde jo at det ble en del lengere... I motsettning til HL2, som ikke hadde en eneste skikkelig boss!

 

Fordi jeg hadde gledet meg til å ta en skikkelig boss på HL2, men den kom aldrig.

Plutselig var spillet ferdig liksom...

 

[*SPOILER*]

 

Utenom det veldig lette helikopteret i vannet med scooteren da... Ikke akkurat en boss...

 

[/*SPOILER*]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...