B4stian Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Roll Back Driver, og se om det blir bedre. Ja har satt fps max på 101 ... Hva? Roll back? Hvordan gjør man det? Kontrollpanel -> System -> Enhetsbehandling -> Velg egenskaper på skjermkortet -> Roll back driver / Rull tilbake driver
DevN Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 1. I WinXP kan du i hvertfall gå i Device Manager, og "rulle tilbake" den forrige driveren. 2. Eller du kan avinstallere den nye driveren, og installere enn eldre driver. Åååhh.... nå har jeg liksom installert 3 andre drivere for å teste og det gikk bare ann å "roll backe" 1 gang Men hvor skal jeg finne gamle drivere da? Kommer bare de nyeste på nvidia sin side http://www.guru3d.com/ Har ikke sjekket, men skulle tro du fant noen under "Windows XP/2000 Driver Archive", på http://www.nvidia.com/.
Nicklas Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Herree.... Nå har jeg prøvd 2 gamle drivere og ingen funker bedre. Nå har det også begynt å skurre skikkelig på skjermen når jeg spiller CS. Elelr det skurrer ikke, men bildet hopper på en måte hele tiden Så jeg tror jeg driter i både CS og Windows!!
Potetfar Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Fjern alle driverene før du installerer 66.93 på nytt! Bruk NVCleaner for å fjerne driverene!
Nicklas Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 (endret) Fjern alle driverene før du installerer 66.93 på nytt! Bruk NVCleaner for å fjerne driverene! Hvis jeg fjerner alle driverene blir ikke skjermen svart da? Er 66.93 den nyeste? EDIT: Det stod at jeg ikke kunne slette filene Endret 14. desember 2004 av Nicklas
DevN Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Prøv å fjern driverne i sikkerhetsmodus (F8 under oppstart).
Wooho Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Slett skjermkort drivere. Restart, kjør driver cleener (google så finner du programmet) Restart, legg inn de gamle drivere og vips så skal det funke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå