Gå til innhold

Hvor er det blitt av supporten til NetShop?


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg en bærbar fra NetShop, både på grunn av meget hyggelige priser, samt at jeg har hørt mye bra om supporten. Da jeg sendte en mail med et par enkle spørsmål sist lørdag, regnet jeg derfor nesten med å få svar rundt mandag/tirsdag. Nå har jeg ennå ikke fått svar, etter 5 virkedager... Er ikke NetShop så fantastiske som alle skal ha det til lenger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat kjøpt 1557 fra Netshop, men sendte mail med diverse spørsmål først. Jeg fikk svar med en gang. Siden de svarte så kjapt, så sendte jeg en rekke detaljspørsmål, som jeg fikk svar på med en gang igjen. Syntes at det lovet godt, så jeg kjøpte den. Kundebehandlig og support er faktisk viktigere en mange skjønner ... Så får vi se om supporten er like god om det skulle være noe feil med maskina da :p

 

(Jeg savnet derimot litt mer info om varene på nettsidene deres. Komplett f.eks. er mye bedre der)

Lenke til kommentar

Jeg har nok brukt rett adresse, og tviler på at noen spamstopper i en av endene har tatt mailene, ettersom jeg har fått automatisk bekreftelse fra [email protected] begge ganger.

 

Det er ikke noen stor sak, eneste grunnen til at jeg tar opp at det har tatt en uke (med mange helgedager, vel å merke), er nettopp det at jeg hadde hørt at NetShop var så fantastisk raske. Derfor var forventningene mine litt vel høye vil jeg tro :)

Lenke til kommentar

Boys boys (.. and girls?)!

 

Det var da ikke moro lesning å se at dere ikke får svar på e-postene deres. Vi benytter et meget lurt system for å håndtere e-post, et system som påser at all e-post blir besvart og i riktig rekkefølge. I dette systemet skal teoretisk ingen e-post falle bort så sant det ikke er en direkte teknisk feil.

 

Snakker om teknisk feil så hadde vi dessverre en kort nedetid på fredag i forrige uke slik at noen innkommende e-poster forsvant. Som det da står på nettsiden vår så er det bare å sende disse på nytt. Vi beklager selvfølgelig dette.

 

Det nevnes også i denne tråden at det er viktig å sende e-post til riktig sted. Sender man en sak til "feil" adresse kan dette medføre at det tar noe ekstra tid å besvare deres e-post.

 

Generelt så besvarer vi all e-post umiddelbart og i alle fall innen 24 timer. Har du ikke fått svar innen da så anbefaler vi at du tar kontakt med oss på telefon eller evt. prøver å sende på nytt.

 

I den konkrete saken her er jeg noe usikker på hva som kan ha skjedd, men som andre oppfordrer så er vi bare en telefon unna for å fikse dette. Ring oss mellom 08:00 og 20:00 på 33 42 22 22 ;)

 

Julehilsen,

Andreas S - Netshop

Lenke til kommentar
Boys boys (.. and girls?)!

 

Det var da ikke moro lesning å se at dere ikke får svar på e-postene deres. Vi benytter et meget lurt system for å håndtere e-post, et system som påser at all e-post blir besvart og i riktig rekkefølge. I dette systemet skal teoretisk ingen e-post falle bort så sant det ikke er en direkte teknisk feil.

 

Snakker om teknisk feil så hadde vi dessverre en kort nedetid på fredag i forrige uke slik at noen innkommende e-poster forsvant. Som det da står på nettsiden vår så er det bare å sende disse på nytt. Vi beklager selvfølgelig dette.

 

Det nevnes også i denne tråden at det er viktig å sende e-post til riktig sted. Sender man en sak til "feil" adresse kan dette medføre at det tar noe ekstra tid å besvare deres e-post.

 

Generelt så besvarer vi all e-post umiddelbart og i alle fall innen 24 timer. Har du ikke fått svar innen da så anbefaler vi at du tar kontakt med oss på telefon eller evt. prøver å sende på nytt.

 

I den konkrete saken her er jeg noe usikker på hva som kan ha skjedd, men som andre oppfordrer så er vi bare en telefon unna for å fikse dette. Ring oss mellom 08:00 og 20:00 på 33 42 22 22 ;)

 

Julehilsen,

Andreas S - Netshop

Se på den du. ser ut som om det kan ordne seg gitt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...