YpsiNine Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Sliter fælt i Hell. Skal det være så vanskelig? Har en Cold/Fire Sorceress som nå har kommet til Evil Countess. Problemet er at hun selvfølgelig er immun mot Cold og Fire. Melee er jo uaktuelt, 1-2 slag så er jeg død. Hva kan jeg gjøre? Starte om og håpe på at hun har andre immunities?
whom Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 starte om ja, akkurat det du må gjøre SP 1.10 er veldig vanskelig ja.
YpsiNine Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 (endret) hva med å skaffe deg en sterk merc Jeg mister jo hele kartet og sånt om jeg går tilbake til Nightmare for å hente en tank merc. Det finnes bare de pil og bue merc'ene i Hell så langt, og de tåler jo ingenting og gjør ikke særlig med skade. Endret 12. desember 2004 av Collapse Generation
Energi Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 (endret) Du lar være å gjøre Countess questet nå, Ta det senere, du trenger ikke gjøre det for å komme videre. Jeg ville tatt meg bryet med å gå til Act 2 og hentet en holy freeze eller might Merc. HF merc får du i NM, tar en stund å lvle han opp, men vel verdt det. BTW. Countess er alltid immun mot fire og cold såvidt jeg husker. Endret 13. desember 2004 av Energi
Jeremy Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jepp, skaff deg en hf-merc, bruk static field på countess og la merc'en ta resten. Ikke noe problem det.
Feh Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 (endret) 1. Countess er ALLTID f/c immune i hell. 2. Skaff deg MH for å ikke miste kartet (mange sier det er feigt, jeg sier det er digg...) 3. Spill online, få med deg en kompis eller fler og spill sammen, eller join public games... Edit: hvis noen ikke vet hva MH er, så er det Map Hack, som gjør at man ser hele kartet til enhver tid, og man ser fiender, og hva slags immunities dem har... Send meg en PM hvis det er noen som er interessert i å få det.. Endret 13. desember 2004 av Feh
Izor Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Edit: hvis noen ikke vet hva MH er, så er det Map Hack, som gjør at man ser hele kartet til enhver tid, og man ser fiender, og hva slags immunities dem har... Send meg en PM hvis det er noen som er interessert i å få det.. DET ER FEIGT! Det er jo en grund til at du egentlig må utforske karte selv da... Vis man vet hvor man skal gå blir jo spillet med ett mye enklere, dessuten så tjener du på og ikke vite hvor du skal. For da må du lete og vil antageligvis ta flere folk enn vis du viste hvor du skulle
Elyas Machera Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Skaff deg en god merc, men anyway, det er ikke så utrolig viktig å ta the Countess. Du får noen gode runer, men det er ikke en nødvendighet
Feh Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 dessuten så tjener du på og ikke vite hvor du skal. For da må du lete og vil antageligvis ta flere folk enn vis du viste hvor du skulle Tja... neppe... man må jo ta folk for XP, pluss at av erfaring med 5 års diablo spilling, er det som regel på bossene man finner ting men orker ikke diskutere det... Jeg er feig, jeg bruker MH, men fy F så mye mer moro det blir... er DRITT kjedelig å løpe rundt i evigheter, synes jeg
Jeremy Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Enig med Feh Hva er vits med å drepe mange små monstre når du får like mye (eller mer) exp av å drepe bosser. Se for eksempel på normal act 2 q1, der går du ikke igjennom hver etasje og dreper monstre (tar for lang tid i forhold til gained exp). Man går fra wp og direkte til Rada (mye exp fra ham og folka rundt). Men det spørs jo også på hva man vil få ut av spillet, om det er historien og gameplay du går etter, eller om det kun er for å levle fort opp.
Izor Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Enig med Feh Hva er vits med å drepe mange små monstre når du får like mye (eller mer) exp av å drepe bosser. Vis du for like mye eller mer for å ta bosser, da for du jo dobbelt så mye av å ta begge da? Går man ikke fortere opp i lvl da?
Jeremy Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Enig med Feh Hva er vits med å drepe mange små monstre når du får like mye (eller mer) exp av å drepe bosser. Vis du for like mye eller mer for å ta bosser, da for du jo dobbelt så mye av å ta begge da? Går man ikke fortere opp i lvl da? Altså, du får fortere exp ved å drepe bossene flere ganger rett etter hverandre (lag game->drep boss->exit->remake) enn dersom du renser hver etasje.
YpsiNine Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Takker for alle svar. Jeg har droppet hele Countess og gått videre, jeg holder nå på inne i Outer Cloister. Hvis jeg noen gang kommer meg videre og til Act 2 så skal jeg hente en Merc herfra. Takker for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå