salah Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Hei Jeg lurer på om det er noe galt med maskinen min, eller om MSN Messenger er nede? Argh!! Nå som jeg virkelig trenger messenger funker det ikke Takker for kjappe svar
Magnusha Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Msn er ikke nede... jeg er på å snakker akkuratt nå...
smurf69 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Har 3 forskjellige konti i huset. 1 av dem kommer ikke på. Får melding om at .Net tjenesten er utilgjengelig...
salah Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Har 3 forskjellige konti i huset. 1 av dem kommer ikke på. Får melding om at .Net tjenesten er utilgjengelig... Jeg får det samme her! Og jeg som virkelig for en gangs skyld trenger MSN Messenger til noe seriøst Er det forresten noe jeg kan gjøre? Internetten funker jo fint...
smurf69 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg har ikke funnet noen workaround ennå. Det er heller ikke maskinspesifikt. Det virker nesten som om brukerkonti er spredt over flere servere og at den som holder denne kontoen er nede... Har ikke noe bedre forslag
Gronz Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Hadde samme problemet før i dag, men det virker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå