Dolg_313 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 jeg er på jakt etter ett onlien rpg spill jeg kan sette meg inn i og bli borte i i et par uker i strekk:) Jeg er først og fremst ute etter spill som ikke har noen slik månedtlig betaling, da jeg synes det blir litt mye styr. har dere noen anbefalinger? Har dere noen erfaring med spill sånne som Legends of might & magic og o mdet har en månedtlig kostnad? men dersom det kommer til at jeg finner ut at jeg heller vil ha et spill som koster, hvilket mener dere er det mest fengende og engasjerende spill?
Mr.Garibaldi Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Er vel ikke så mange online spill som ikke krever en månedlig betaling... Eneste jeg kommer på er GuildWars hvor du kun må betale for spillet, men det kommer ikke før i starten av neste år...
Keylar Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 selv om du sa du ville ha info om spill uten månedsbetaling så må jeg bare si , World of Warcraft er det du leter etter , selv om det koster en slump hver måned
Gjest member-60584 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 den slumpen er faen verdt det. må ofre litt lørdags snacks i måneden.
Keylar Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 den slumpen er faen verdt det. må ofre litt lørdags snacks i måneden. enig! ^_^
MrLuni Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 final fantasy xi koster det noe i måneden da?
Dolg_313 Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 ja ff xi koster noe i mnd. har en venn som spiller det mye... husker ikke summen men var det en 70 kr mnden ca?
Sponis Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 World of Warcraft er så absolutt vert pengene det koster, det er det råeste rpg-spillet som finnest.
Iminzilion Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 final fantasy xi trur jeg var 80-90kr ca. avhengig av kursen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå