siDDis Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 http://www.aoxlegacy.com Finnes ein MP demo av det. Personlegt synes eg spelet imponerer kraftig, mykje som er henta frå SC og WC. Veldig lett å setje seg inn i. Leste intervjuet der dei lover skikkelege oppdateringer osv. Har trua på dette
Hr. Jenssen Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Herreugd! Jeg gikk inn på siden, men fant det jo ikke ut der heller! HVA STÅR AOX FOR???
siDDis Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 (endret) http://www.armiesofexigo.com/ EDIT: har oppdaga at spelet er ekstremt ukjent, nesten ingen reviews av det, herregud detta er jo det beste RTS spelet siden Starcraft Endret 11. desember 2004 av siDDIs
Hr. Jenssen Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Ja, jeg trodde nesten at det va Armies Of Exigo, men forkortelsen var aoX, så jeg skjønte ikke helt hva du mente... Så spillet er bra? Er det ganske likt StaCraft/WarCraft eller noe annet? Forklar litt om det; Størrelse på hærer, gameplay, grafikk, etc...
Hr. Jenssen Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 hva med å bare downe demoen ? Orker ikke det, da den sikkert tar 500mb, og jeg spiller på nett mye i mellomtiden...
siDDis Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 [iC' date=11/12/2004 : 18:30] Ja, jeg trodde nesten at det va Armies Of Exigo, men forkortelsen var aoX, så jeg skjønte ikke helt hva du mente... Så spillet er bra? Er det ganske likt StaCraft/WarCraft eller noe annet? Forklar litt om det; Størrelse på hærer, gameplay, grafikk, etc... Er kjempebra spel, eg plukker det opp på mandag så eg får testa fullversjonen på nett. Single playeren ser ut som å vera grei, grafikken er ekstremt bra!! Første spelet som har fått mitt radeon9700pro kort til å slite litt med fps Litt rart at dei modellane som snakker i vinduet er betre modellert enn mange FPS spel idag Hærer funker som i SC opptil 200 food, gameplay er akkurat som SC men med WC3 units. Mykje expanding, drops osv artig Einaste eg klager på er lyden, nokre av unitane skriker så stygt og vondt når det er mange av dei som slåss.
M@R7!N Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Ligner på en Lotr: Battle for middle earth "klone" Men, det ser utvilsomt bra ut!
Kim Roger Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 personelig så syns jeg at starcraft er veldig oppskryt. det er ikke så jævla bra som mange skal ha det til. så som mange andre RTS's så er det vel fult mulig at Aox eller hva enn det heter bedre enn starcraft.
zaico Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 (endret) Hva er så bra med dette spillet? Er litt nyskjerrig nå, har ventet lenge på et nytt bra mp-RTS spill. Er det som i WC3 at hver eneste "unit" har sine egne "spesial-moves"? Helter? Endret 12. desember 2004 av zaico
Sykkel Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 http://www.tothegame.com/game.asp?id=3131 <- info og bilder fra spillet Prøvde demoen, var ganske imponerende, men vi får se hvordan det endelige resultatet blir.
Gjest member-60584 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 synes det ser helt for jævlig ut. liker ikke kordan mange av unitsan ser ut...
siDDis Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Hva er så bra med dette spillet? Er litt nyskjerrig nå, har ventet lenge på et nytt bra mp-RTS spill. Er det som i WC3 at hver eneste "unit" har sine egne "spesial-moves"? Helter? units som dreper i kamp får veteran status med eit skjold. Det betyr 50% meir HP og etterkvart jo meir veteran dei blri som git dei ekstra armor aura til gruppa di. Ellers er det vell bare single playeren som har helter. Spelet virker ijallefall greit balansert allerede samanlikna med Warcraft 3
redflame Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 (endret) Jeg har testa spillet i noen timer nå og jeg må si at det er ganske bra , det er nesten en "blå" kopi av warcraft 3 da , men hvis man liker det spillet så kommer dette helt klart til å slå ann. Men jeg skal teste noen timer til så kan jeg komme tilbake med en mini review. Psst! ja jeg har kjøpt spillet Endret 13. desember 2004 av redflame
siDDis Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 har enda ikkje plukka det opp, leiter enda etter ein plass der eg kan få det for under 400kr
Djevlen Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 har enda ikkje plukka det opp, leiter enda etter ein plass der eg kan få det for under 400kr Tok meg den friheten å søke for deg jeg http://www.spillpriser.no/Result3.aspx?SS=...&IID=3463&CID=0 Spillpriser er faktisk en ganske fin side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå