tinsley Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hei! Hadde et problem med adsl oppkoblingen min her om dagen. Ringte Tiscali der jeg fikk beskjed om å plugge line kabelen rett i veggen og ikke via splitteren. Gjorde dette og da funka nettet strålende. Men hva nå? Skal jeg bare la det være slik det er eller skal jeg kjøpe ny splitter og koble det tilbake?
So|o Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Du trenger ikke splitter hvis du ikke har fasttelefon.
andm Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Du trenger ikke splitter hvis du ikke har fasttelefon. Og hvis jeg har fasttelefon, må jeg da koble alle telefoner etter splitteren?
Chrian Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Du trenger ikke splitter hvis du ikke har fasttelefon. Og hvis jeg har fasttelefon, må jeg da koble alle telefoner etter splitteren? Ja, alle telefoner må etter splitter.
tinsley Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Glimrende. Da lar jeg det bare være slik og så kobler jeg det tilbake slik det var når jeg får meg fasttelefon igjen.
Nicklas Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Du MÅ ikke koble alle telefonene på splitteren. Men det som skjer er at når det ringer så kutter internetten ut... og det er jo litt kjipt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå