Gå til innhold

Hvilket rollespill er kulest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ÅÅÅÅÅ Neverwinter Nights!! Kjøp Neverwinter Nights + de 2 expansion pakkene! Jeg lover deg, Du vil ikke ha så mye morro med noe annet rollespill! Velg mellom hundrevis av spells, våpen, karakterer, og stemnings fulle steder! Du kan velge om du vil hjelpe folk med subquests eller bare drepe dem...Ta med en reisevenn på reisen.Det er bare best!

 

Jeg skal kjøpe Neverwinter Nights deluxe edition i morgen

 

 

Jeg gleder meg til å starte en newgame med det!

Du kan velge disse klassene når du skal velge din hero:

1) Barbar

2) Bard

3) Cleric

4) Druid

5) Fighter

6) Monk

7) Paladin

8) Ranger

9) Rogue

10) Sourcer

11) Wizard

Alle disse har forskjellige "features" og oppgraderinger.

+ Hvis du kjøper alle expantion pakkene får du noen flere klasser som du kan oppgradere deg til... Jeg skrev dette for å få flest mulig til å prøve Neverwinter Nights...Dere kommer ikke til å angre

:w00t:

:w00t:

Lenke til kommentar
rollespill.....morrowind, gothicI & II, og final fantasy spillene som Misshaped sa..

Hehe, snakket om Final Fantasy XI Online.

 

Og til Larzemannen: Alle mmorpgs må man betale for å spille. Selskapene trenger penger til videre utvikling, vedlikehold og slikt. Ser ikke på det som noe urimelig å betale en symbolsk sum for å få spille et spill i stadig utvikling i et levende miljø sammen med flere 1000 andre MENNESKER som slåss, kjøper, selger, snakker og har det gøy sammen.

Lenke til kommentar

Secret of Mana til SNES er mitt favorittspill gjennom alle tider.. Synd at oppfølgeren Seiken Densetsu 3 aldri kom utenfor Japan :/. Som nummer 2 vil jeg si Final Fantasy VII, spillet som gjorde RPG til mainstream. Til pc har jeg ikke spilt noe særlig rpgs, men hvis HoMM serien teller, så synes jeg HoMM3 er best :p .. Ellers er KotOR veldig bra.

Lenke til kommentar
Husker litt tilbake tror det var i vår jeg satt å leste om WoW. Gleda meg drit mye.

helt til jeg leste at du må betale penger i månden for å spille. Virka synnsykt bra spillet, men det måtte ødelegges av blizzards grådighet!!!!! :cry:

 

(Hvis du har jobb kjøp deg World of Warcraft :) )

Synes ikke månedsavgiften er så dyr. Koster jo penger å oppdatere spillet, holde orden på servere e.t.c. Tenk på alt annent du bruker pengene dine på. :roll:

 

WoW i 5-6 måneder = Nytt spill. (600kr)

 

Men hvis du absolutt mener at det er grådig, skaff deg Guild Wars når det kommer ut. Kan vel sjekke siden og.

 

 

Guild Wars

 

 

On-Topic: Anbefaler deg Morrowind. Et virkelig bra rollespill! :)

Endret av Playmaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...