Dr.Ittsekk Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Lurer på hvordan tastaturoppsett dere bruker i BF. Har sett at noen spillere fjerner taster de ikke bruker. (Har trukket de ut.) Bruker selv ikke default oppsettet, men piltastene og de tastene som ligger nærmest. PS.: Gul Jod !
Anders89 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg bruker og piltastene og 0ins til hopp pagedown til prone enter til å gå inn i biler tasten attmed enter til spawn interface osv. Jeg har flekket ut windows tasten med skrujern men det er fordi de er utrulig plagsomme i alle spill
FPShooter Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Q - prone Mouse 4 - parachute T - say team Resten er uendret. Fungerer bra for inf.spilling. Bør tenke på hva du skal være i spillet. Tankere og piloter trenger kanskje litt annet oppsett.
Anders89 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Default her , det som er det beste! Jeg vil heller si at det en er vant til er best
Croyfer Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Default her , det som er det beste! Jeg vil heller si at det en er vant til er best "Best" er et uttrykk man ikke kan bruke i personlige meninger - bortsett fra "jeg synes det er best" Men som sagt - det man er vant til og føler seg konfortabel med er vel best for hver enkelt...
atrax Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 "Best" er et uttrykk man ikke kan bruke i personlige meninger - bortsett fra "jeg synes det er best" Rettelse: "Best" kan kun brukes i personlige meninger. Altså subjektive oppfatninger. En objektiv mening og hva som objektivt sett er best, gir ingen mening. Bortsett fra de opplagte bevegelsesknappene, har jeg egne knapper til hvert våpen, for rullehjulet på musen er for uforutsigbart til at jeg tør å skifte med det.
Lucas Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 smak og behag, jeg kunne aldri tenkt meg å bruke scripte til en annen cs spiller f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå