Gå til innhold

LG 19" 25ms til spill


kaken

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er på utkikk etter en ny skjerm og leter etter noe som fungerer til spill/media, film og andre oppgaver.

Så kom jeg over denne skjermen:

Komplett

Jeg la merke til at det var 25ms (noe som er dårlig for spill?) så jeg lurte på om noen har erfaring med denne eller andre skjermer med lignende ytelse og pris.

Fant også en test fra dinside: Dinside

Skjermen er middels rask, med en oppgitt responstid på 25 ms. Vi registrerte ingen påtagelige tregheter i bildet verken ved DVD-avspilling eller spill.

Men for å være helt sikker ville jeg sjekke her først.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte denne skjermen for noen måneder siden. Jeg er mer enn godt fornøyd, men jeg har dårlig sammenligningsgrunnlag siden jeg var vant med en sliten CRT. Dette er vel kanskje den billigste skjermen med DVI noe som mange mener er et "must". Jeg har spilt en del på skjermen, og jeg synes det funker bra. Om skjermen "ghostr" i spill har jeg ikke noe forhold til da jeg aldri har prøvd en skjerm med 12 eller 16 ms. Jeg tror i alle fall at du får mye skjerm for pengene hvis du velger denne skjermen.

Lenke til kommentar

Ja azza jeg bestilte den samme skjærmen du skal kanskje ha senest i går.

 

Så test resultat fra www.hw.no og da fant jeg ut at jeg skulle gå for den :D

Håper den er bra.. aldri hatt LCD før, bare rustne CRT skjærmer selv her 2 stk.. og den ene tåler ikke mer enn 60hz! uff.. så var på tide med en ny.. så da er det bare å vente og se da.. men har snakket med noen kammerater og sånnt... og selvom man har litt etterslep så mærker man ikke noe til det hvis man er bare "vanelig" gamer.

Lenke til kommentar

Ahh skjønner.... skal kjøre DVI jeg da :D

+ Kjører Pci-e ASUS ax800xt pe 256gddr

Så burde bli bra med skjærm shit framover.

Hehe..

Kjører jo på denna rustene CRT 17" skjærmen nå.. HL2 er dritt pent og kjører 16x antianalising og shit uten en eneste lagg på full pupp allt sammen..

Veldig fornøyd med kortet mangler bare det lille eksra og det er skjærm... egentlig så er ikke dette sant da fordi jeg mangler også en bedre PSU for at allt skal gå glatt hele tiden.. men men :p tar det som det kommer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...